کد خبر 493702
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

سرمربی ایتالیا اعلام کرد که پیرلو اگر به سری‌آ ایتالیا نیاید به تیم‌ملی برای رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ دعوت نمی‌شود.

به گزارش مشرق، آنتونیو کونته سرمربی حال حاضر تیم‌ملی ایتالیا در مصاحبه‌اش اشاراتی بر پایان دوره بازی‌های ملی پیرلو ستاره سابق روسونری و بانوی پیر کرده است.

کونته در مصاحبه‌اش در جمع خبرنگاران گفت: دعوت نکردن پیرلو در شرایط کنونی چیز دور از انتظاری نیست زیرا با توجه به اینکه دو هفته است که لیگ امریکا تمام شده و او تمرینات لازم را ندارد پس من عقلانی باید با این مسئله برخورد کنم.

وی افزود: پیرلو بازیکن بسیار خوبی است و هیچکس در توانایی‌های او شکی ندارد اما من باید تصمیمات عقلانی را برای تیم ملی بگیرم. او اکنون 37 سال دارد و نشان‌دهنده این است که باید کم کم از بازی‌های ملی کنار برود.

سرمربی آتزوری در ادامه گفت: همچنانی که می‌دانید آغاز لیگ MLS از ماه مارس است و در این مدت او تمرینات لازم را نداشته است پس باید برای این تعطیلات طولانی برنامه‌ای داشته باشد. در صورتی که به لیگ ایتالیا بیاید این موضوع خیلی مرا خوشحال می‌کنم زیرا رقابت‌ها کالچو در سطح بالایی قرار دارد. در این صورت احتمال حضورش در تیم‌ملی برای رقابت‌‌های یورو 2016 افزایش می‌یابد.

پیرلو تنها 3 بازی برای ایتالیا در دور مقدماتی یورو انجام داده و اخیرا نیز از فهرست کونته برای دیدارهای دوستانه با بلژیک و رومانی خط خورده است.

ستاره سابق یووه فصل گذشته به تیم نیورک سیتی آمریکا پیوسته بود که اکنون این لیگ تعطیل است و پیرلو باید به فکر باشگاهی باشد تا در این مدت از شرایط آرمانی خارج نشود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس