جنیفر لارنس درباره کاندیدای جمهوری خواهان می گوید ترامپ کسی نیست که بخواهم نماینده کشورم باشد. او از نظر سیاسی آدم درستی نیست. جنیفر لارنس با چشم اندازی تیره و تار از احتمال بردن نامزد پیشتاز در میان نامزدهای جمهوریخواهان در گفتگو با انترتینمنت ویکلی افزود : واقعا معتقدم زمانش رسیده که تلویزیون به نهایت تبلیغاتش فکر کند و حتی چنین چیزهایی به عنوان شوخی هم نباید مطرح شود.

گروه فرهنگی مشرق - جنیفر لارنس بازیگر فیلم‌های پرطرفدار «بازی‌های گرسنگی» پیش‌بینی کرده در صورت انتخاب دونالد ترامپ به عنوان ریاست جمهوری آمریکا پایان جهان فرا برسد.
به گزارش رویترز، جینفر لارنس بازیگر برنده اسکار می‌گوید اگر دونالد ترامپ کاندیدای پیش‌تاخته جمهوریخواهان رییس جمهوری آمریکا شود، دنیا به آخر می‌رسد.جنیفر لارنس گفت: ترامپ کسی نیست که بخواهم نماینده کشورم باشد. او از نظر سیاسی آدم درستی نیست. جنیفر لارنس با چشم اندازی تیره و تار از احتمال بردن نامزد پیشتاز در میان نامزدهای جمهوریخواهان در گفتگو با انترتینمنت ویکلی افزود : واقعا معتقدم موقع آن رسیده که تلویزیون به نهایت تبلیغاتش فکر کند و حتی چنین چیزهایی به عنوان شوخی هم نباید مطرح شود.

اگر دونالد ترامپ جمهوری خواه برنده شود دنیا به پایان خواهد رسید

این بازیگر هالیوودی که به زودی در قسمت دوم «زاغ مقلد» و در تاریخ 20 نوامبر راهی سینماها می‌شود گفت: داشتم او را در تلویزیون برای کمپین انتخاباتی‌اش تماشا می کردم که یکی گفت: عاشق دونالد ترامپ هستم چون او همان چیزهایی را می‌گوید که من به آنها فکر می‌کنم و نمی‌توانم به زبان بیاورم ...
وی افزود: واقعیت همین است چیزهایی که او می‌گوید اصلا نباید به زبان آورده شود. او از نظر سیاسی فرد درستی برای هدایت کشور نیست.
اگر دونالد ترامپ جمهوری خواه برنده شود دنیا به پایان خواهد رسید

جنيفر لارنس با 23 سال سن به عنوان تاثیرگذارترین زن هالیوودر در سال 2014 شناخته شد. او ثابت كرده كه زنان مي‌توانند مانند مردان در فيلم هاي پرمخاطب حضور يابند و با بازي در «بازي‌هاي گرسنگي» موفق‌ترين فيلم جوانانه را بعد از «گرگ و ميش» راهی پرده‌های نقره‌ای کرد. این بازیگر جوان سپس در «ايكس من» ظاهر شد و به فيلم كمك كرد تا پردرآمدترين فيلم سال شود. او در مدت كوتاه فعاليتش 3 بار نامزد اسكار شده و يك بار آن را به دست آورده است. این بازیگر پردرآمدترین بازیگر زن سال هم شد.

منبع :بانی فیلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    0 0
    آمریکا به پایان می رسد نه دنیا
  • یوسف ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    فکر کنم یادت رفته که آمریکا بزرگترین ابر قدر هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس