مسابقه کتابخوانی «به رنگ صبح» با موضوع سبک زندگی خانوادگی شهیدان دفاع مقدس از سوی سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حامد طراحی، مدیر امور کتاب و کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به گفت: مسابقه کتابخوانی با عنوان «به رنگ صبح» با موضوع سبک زندگی شهدا در خانواده بر محور زندگی شهیدان دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی درباره این مسابقه توضیح داد: در مراسم‌هایی که از آغاز هفته دفاع مقدس در تمام محلات شهرداری تهران با هدف تجلیل از خانواده شهیدان محلات تهران و با عنوان «ضیافت ستارگان» برگزار شده بود، 13 هزار جلد از کتاب «به رنگ صبح» را توزیع کردیم که این مسابقه بنا بر تاکید مقام معظم رهبری بر ترویج سبک زندگی ایرانی، اسلامی، بر محور همین کتاب برگزار خواهد شد.
برگزاری مسابقه کتابخوانی «به رنگ صبح» بر مبنای سبک زندگی شهیدان
به گفته طراحی، کتاب «به رنگ صبح» در  111 صفحه، قطع رقعی و هشت فصل «ازدواج»، «همسرداری»، «تربیت فرزند»، «احترام به والدین»، «معنویت و مقابله با گناه»، «برنامه‌ریزی و اوقات فراغت»، «اقتصاد در خانواده»، «ارتباطات اجتماعی» به سبک زندگی شهیدانی چون اسماعیل دقایقی، حسن باقری، علی صیاد شیرازی، مرتضی آوینی، حسن آبشناسان، عطاء‌الله اشرفی اصفهانی، سیدعلیرضا یاسینی و فضل‌الله محلاتی می‌پردازد.

وی ادامه داد: امکان تهیه کتاب به صورت مجازی نیز وجود دارد و علاقه‌مندان برای تهیه «به رنگ صبح» به نشانی www.tlib.ir مراجعه کنند. شرکت‌کنندگان نیز باید پاسخ این مسابقه را تا 20 آبان‌ 1394 به نشانی یاد شده ارسال کنند.

مدیر امور کتاب و کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره هدایای این مسابقه کتابخوانی گفت: مسابقه کتابخوانی «به رنگ صبح» 24 آبان امسال، هم‌زمان با روز کتاب و کتابخوانی برگزار خواهد شد. برگزیدگان به قید قرعه انتخاب می‌شوند و به هشت نفر هدیه 10 میلیون ریالی تعلق می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس