معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان از آغاز به کار انجمن ناشران و مولفان حوزه ایثار و شهادت در این استان خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سیدعلی قریشی در نخستین گردهمایی ناشران و مولفان حوزه دفاع مقدس، ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: هدف از تشکیل انجمن ناشران و مولفان، تولید آثار فاخر و ارزشمند در زمینه دفاع مقدس است به‌طوری که نیازهای مخاطبان را با توجه به ذائقه‌های متفاوت تامین کند.
وی از دعوت  150 نفر از نویسندگان، شعرا و سایر خدمتگزاران عرصه ایثار و شهادت به این انجمن خبر داد و ابراز امیدواری کرد با همکاری این افراد بتوانیم بهترین انجمن و گروه اهل‌قلم را گردآوری کنیم.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان انجام کار تخصصی در زمینه بررسی و تحلیل وقایع دفاع مقدس را ضروری دانست و یادآور شد: هم از نظر علمی و هم تخصصی باید محتوا را بررسی و در زمینه‌های متعدد طوری مطلب را آماده کرد که همه سلیقه‌ها بتوانند از مضامین دفاع مقدس استفاده کنند.
قریشی در خاتمه اعلام کرد: پنجشنبه هفته آینده جلسه هیئت مؤسسان انجمن ناشران و مولفان با حضور بیش از 150 نفر از اهالی نشر و تألیف کتاب تشکیل خواهد شد تا به انتخاب اعضا بپردازند.
*شهیدخبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس