مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 8 بازی در 4 گروه پیگیری شد و در مهم‌ترین مصاف مورینیو با چلسی مقابل تیم سابقش،پورتو به تن به شکست داد و بارسا در خانه در نبود مسی در 2 دقیقه ار باخت گریخت.

فرار بارسای بدون مسی از باخت در 2 دقیقه/ جشنواره گل بایرن و شکست چلسی

به گزارش مشرق، مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 22 و 15 دقیقه با برگزاری 8 بازی در 4 گروه پیگیری شد.

نتایج کامل بازی‌ها امشب به شرح زیر است:

گروه E

بارسلونا 2 - بایرلورکوزن یک

در مهم ترین دیدار تیم های بارسلونا و بایرلورکوزن در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم رفتند که در پایان، آبی اناری ها که لیونل مسی را در اختیار نداشتند با حساب دو بر یک مقابل حریف آلمانی شان به برتری رسیدند. در این دیدار ابتدا کاریاکاس پاپادوپولوس در دقیقه 22 دروازه بارسلونا را باز کرد اما در دقیقه های پایانی این دیدار، سرجی روبرتو 80 و لوییس سوارس 82 برای کاتالان ها گلزنی کردند تا در نهایت تیم پیروز میدان باشند. با این نتیجه، بارسلونا با چهار امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه E قرار گرفت و بایرلورکوزن هم با سه امتیاز در رده دوم ایستاد.

فرار بارسای بدون مسی از باخت در 2 دقیقه/ شکست چلسی و جشنواره گل بایرن مونیخ
باته‌بوریسوف 3  - اس رم 2

رم بعد از اینکه در کالچو با 5 گل بر کارپی غلبه کرد و در هفته گذشته لیگ قهرمانان از بارسا مساوی گرفت در مقابل باته‌بوریسوف با غرور پا به میدان گذاشت و در عین ناباوری و در غافلگیری مدافعان 3 گل از میزبان جسور خود خورد اما در نیمه دوم به بازی برگشت و 2 گل از را جبران کرد.

ایگور استاسویچ در دقیقه هشت، فیلیپ ملادنوویچ 12 و 31 برای باته گلزنی کردند. گل‌های رم را نیز ژروینیو 66 و واسیلیوس توروسیدیس 82 به ثمر رساندند. بدین ترتیب باته سه امتیازی شد و به رده سوم جدول رسید و رم هم با یک امتیاز چهارم شد.


گروه F

 بایرن مونیخ 5 -دینامو زاگرب صفر

بایرن که این روزها از وجود سوپر لواندوفسکی سود می‌برد در مقابل نماینده کرواسی با هت‌تریک مهاجم لهستانی به برتری رسید. داگلاس کاستا 13، روبرت لواندوفسکی 21 و 28 و 55 و ماریو گوتسه 25 برای باواریایی ها گلزنی کردند. بدین ترتیب، اف سی هالیوود با 6 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و دینامو زاگرب هم با سه امتیازی که از بازی قبل به دست آورده بود در رتبه سوم ایستاد.

فرار بارسای بدون مسی از باخت در 2 دقیقه/ شکست چلسی و جشنواره گل بایرن مونیخ

آرسنال 2 - المپیاکوس 3

توپچی ها که دیدار اول را نیز با شکست به پایان برده بودند، در دیدار دوم نیز در خانه با نتیجه سه بر دو به حریف یونانی باختند. فیلیپ پاردو 33، داوید اوسپینا 40 (گل به خودی) و آلفرد فینبوگاسون 66 برای المپیاکوس گل زدند و تئو والکات 35 و الکسیس سانچس 65 برای آرسنال گلزنی کردند. آرسنال با این نتیجه، همچنان بدون امتیاز در رده چهارم است و المپیاکوس هم با سه امتیاز به رده دوم صعود کرد.


گروه G

پورتو 2 - چلسی یک

در این دیدار که به دلیل رویارویی ایکر کاسیاس با ژوزه مورینیو حساسیت هایی هم داشت، آندره آندره 39 و مایکون 52 برای پورتو گل زدند و تنها گل چلسی را هم ویلیان در دقیقه 45 به ثمر رساند. اکنون پورتو در جدول رده بندی این گروه با چهار امتیاز در رده دوم است و چلسی هم با سه امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است.

فرار بارسای بدون مسی از باخت در 2 دقیقه/ شکست چلسی و جشنواره گل بایرن مونیخ

مکابی رژیم اشغال‌گر قدس صفر - دیناموکیف اوکراین 2

آندری یارمولنکو در دقیقه چهار و جونیور مورائس 50 برای دینامو گل زدند. تیم اوکراینی با چهار امتیاز در رده نخست گروه قرار گرفته است و مکابی هم بدون امتیاز چهارم است.


 گروه H

لیون صفر - والنسیا یک

والنسیا توانست در خاک فرانسه با تک گل صوفیانه فقولی در دقیقه 42، لیون را مغلوب کند. والنسیا اکنون با سه امتیاز در رده دوم است و لیون هم با یک امتیاز رتبه چهارم را از آن خود کرده است.

زنیت 2 - خنت یک


آرتم زیوبا 35 و اولگ شاتوف 67 برای زنیت و توماس ماتون هم در دقیقه 56 برای خنک گلزنی کردند. با این حساب، زنیت 6 امتیازی شد و به صدر جدول رسید و خنک هم با یک امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    عجب بازی بود بارسا 2 دقیقه طوفانی رو طی کرد و بازی 1-0 باخته رو 2-1 کرد! بخصوص گل دوم که سوارز زد واقعا زیبا بود..
  • ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    پاس زیبای الحدادی بهتر از گل سواریز بود...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس