کد خبر 476192
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶

پزشک چلسی از تبرئه شدن مورینیو ناراحت است و به انتقاد از اتحادیه فوتبال انگلیس پرداخت و تاکید کرد که از او به عنوان قربانی، هیچ سوالی نشد.

به گزارش مشرق، دیلی میرر، در دیدار نخست چلسی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس که با تساوی دو بر دو برابر سوانزی سیتی به پایان رسید، ژوزه مورینیو به طرف اوا کارنرو، پزشک تیمش رفت و سر او فریاد زد و بعد از آن بازی دیگر اجازه نداد تا این پزشک خانم، روی نیمکت چلسی بنشیند.

بعد از پایان بازی، این حرکت مورینیو بازتاب زیادی در رسانه‌های انگلیسی و اروپایی داشت. بعضی از رسانه‌ها نوشتند سرمربی پرتغالی چلسی سخنان نژاد پرستانه‌ و جنسیتی را علیه کارنرو بر زبان آورده است و اتحادیه فوتبال انگلیس هم اعلام کرد تحقیقاتی را در این زمینه آغاز می‌کند. در نهایت اما سرمربی پرتغالی چلسی تبرئه و بی‌گناه اعلام شد.

تبرئه شدن مورینیو پزشک سابق چلسی را خشمگین کرده است. کارنیرو در این مورد گفت: از تبرئه شدن مورینیو بسیار تعجب کردم. اتحادیه فوتبال انگلیس از من که شاهد اصلی بودم، هیچ‌گونه سوالی نکرد و فقط از طریق رسانه‌ها، حکم این قضیه را صادر کرد. مگر می‌شود از من سوال نشود؟ هیچ‌گونه بازجویی و سوالی از من نشد.

کارنیرو ادامه داد: یک سوال دارم. از همه شما می‌پرسم مگر می‌شود دو طرف قضیه (من و مورینیو) دعوت نشوند و از ما سوال نشود؟ واقعا شگفت انگیز است. فردی به بد رفتاری متهم می‌شود. این درحالی است که نه از او و نه از شخص مقابلش سوال نمی‌شود و حکم هم صادر می‌شود. این اقدام اتحادیه فوتبال انگلیس، واقع گرایی و صداقت نیست. این برای نخستین بار نیست که به من توهینی اینچنینی می‌شود. فصل قبل هم در دیدار برابر وستهام به من توهین شد اما اتحادیه فوتبال انگلیس هیچ کاری انجام نداد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس