کد خبر 473450
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۹

گروه موسوم به هکرهای آنونیموس در اعتراض به صدور حکم اعدام 'علی محمد النمر' به پایگاه های الکترونیکی وزارتخانه های عربستان حمله کردند.

به گزارش مشرق و به نقل از خبرگزاری عراق پرس، این گروه دربیانیه ای که در تویتر منتشر کرده از آسیب جدی به سایت برخی از وزارتخانه های عربستان خبرداده است.
در این حمله سایبری، پایگاه اینترنتی تعدادی از وزارتخانه های عربستان ازجمله وزارت دادگستری از کارافتاد و پایگاه اینترنتی وزارت خارجه این کشور نیز 10 ساعت از دسترس خارج شد.
این گروه سایبری اعلام کرد که 'علی النمر' درسال 2012 در یک تظاهرات ضد دولتی در استان قطیف بازداشت شد و حکومت عربستان وی را به اتهام آسیب رساندن به امنیت کشور، پیوستن به گروه های تروریستی و شرکت در تظاهرات ضد دولتی به اعدام محکوم کرد.
'علی محمد النمر' برادرزاده آیت الله 'نمرباقر النمر' روحانی برجسته و دربند عربستانی است.
شیخ نمر باقر النمر، برجسته ترین زندانی سیاسی عربستان به شمار می رود؛ این روحانی مبارز عربستانی از ساکنان العوامیه است که در 15 اکتبر (23 مهر ماه) سال 93 به اتهام انتقاد علیه دولت به اعدام محکوم شد.
صدور این حکم تاکنون اعتراض های زیادی را در سراسر جهان درپی داشته است و شخصیت های مختلف نیز برای لغو آن تلاش می کنند.
دادستان عربستان سعودی در 25 مارس گذشته (پنجم فروردین 93) با مطرح کردن اتهام های دروغین، خواستار صدور حکم اعدام برای شیخ النمر به علت محاربه علیه نظام این کشور شد.
رژیم آل سعود اتهامات واهی از قبیل قیام علیه پادشاه و ایجاد آشوب در کشور و تشویق جوانان به شرکت در تظاهرات علیه حکومت را به این روحانی نسبت داده است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس