کد خبر 472607
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

منابع عراقی از پیشروی‌های نیروهای امنیتی در الانبار و آزاد سازی یک مرکز پلیس در شمال شهر الرمادی از لوث داعش خبر دادند.

آزادسازی یک مرکز پلیس در شمال شهر الرمادی
به گزارش مشرق، شبکه السومریه نوشت: «علی داوود» رئیس شورای منطقه الخالدیه در استان الانبار از آزاد سازی مرکز وابسته به پلیس از لوث داعش در شمال شهر الرمادی خبر داد و افزود: نیروهای وابسته به عملیات الانبار به فرماندهی سرلشکر قاسم المحمدی موفق به پیشروی و آزاد سازی مرکز پلیس الولاء در منطقه البوذیاب در شمال شهر الرمادی از داعش شدند.

وی افزود: نیروهای امنیتی در محور شمالی برای آزاد سازی شهر الرمادی پیشروی کردند و خسارات و تلفات سنگینی به داعش وارد کردند.نیروهای امنیتی موفق به تسلط بر مرکز امنیتی شدند و استحکامات اطراف آن را قوی کردند.

دفع یورش داعش به میادین نفتی در شمال صلاح الدین

نیروهای عراقی یورش تروریست‌های داعش در میادین نفتی علاس و عجیل در شمال استان صلاح الدین را دفع کردند و تلفات و خسارات شدیدی به آنها وارد کردند.

هلاکت مسئول مالی داعش در موصل

شاهدان عینی اعلام کردند: افراد مسلح، مسئول مالی داعش در موصل و مسئول اداره منازل و املاک مسیحیان با نام عمر محمد نوری ملقب به ابوالخطاب را در منطقه الرفاعی در غرب موصل کشتند. ابوالخطاب هنگام خروج از منزلش و حرکت به سوی آنچه بیت المال نامیده می‌شود در خیابان‌های فرعی منطقه هدف قرار گرفته و کشته شد.

نجات مسئول جریان اصلاح از سوء قصد تروریستی

منابع محلی در دیالی اعلام کردند: عمار الحداد مسئول جریان اصلاح ملی در دیالی از سوءقصد تروریستی در منطقه العصری در منطقه الخالص در 15 کیلومتری شمال بعقوبه جان سالم به در برد. افراد ناشناس به سوی اتومبیل وی تیراندازی کردند. الحداد یکی از نامزدهای اصلی پست فرمانداری الخالص در شرایط کنونی است. به گفته این منابع کمیته تحقیق برای روشن شدن زوایای این حادثه تشکیل شده است.

تکذیب خبر حضور نظامیان آمریکایی در دیالی

از سوی دیگر صادق الحسینی رئیس کمیته امنیتی در شورای استان دیالی ضمن تکذیب اخبار مربوط به حضور نظامیان آمریکایی در جلولاء در شمال شرق بعقوبه افزود: اخباری که در شبکه‌های اجتماعی در روزهای گذشته درباره حضور نظامیان آمریکایی در ناحیه جلولاء در 70 کیلومتری شمال شرق بعقوبه مخابره شده است را به شکل قوی رد می‌کنیم و این اخبار نادرست است.حضور هر نیروی خارجی در دیالی مورد مخالفت مردم این استان است.

جلولاء مدتی در کنترل داعش بود اما نیروهای امنیتی آن را آزاد کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس