گروه‌های تروریستی حاضر در سوریه قصد داشتند با حمله به مناطقی در استان «القنیطره» کنترل مناطق «حضر»، «خان ارنبة» و «تل الاحمر» را به دست گیرند که با کشته شدن شماری از عناصر آنها توسط ارتش سوریه با شکست مواجه شدند.

به گزارش مشرق، چند گروه از گروه‌های تروریستی از جمله «ارتش آزاد» به سرکردگی گروه تروریستی «ثوار السوریه» از روز جمعه حملات سنگینی را از چند محور علیه مواضع نیروهای ارتش سوریه و نیروهای دفاع ملی در روستاها و شهرک‌های «حضر»، «خان ارنبة» و «تل الاحمر» واقع در استان القنیطره آغاز کردند.

به گزارش فارس، گروه‌های تروریستی طبق روال گذشته قبل از شروع حملات زمینی خود ده‌ها خمپاره و موشک را به سوی مواضع نیروهای سوری و داخل روستاها و شهرک‌ها شلیک کردند که در اثر این حملات تعداد زیادی از ساکنان این مناطق زخمی شدند.

بنا بر این گزارش، بعد از حملات موشکی و خمپاره‌ای تروریست‌ها به این مناطق، حملات زمینی تروریست‌ها علیه مواضع نیروهای سوری آغاز گردید و عناصر تروریستی خود را به اطراف مواضع نیروهای سوری نزدیک کردند اما با هوشیاری نیروهای سوری و اعزام نیروهای جدید به منطقه عملیات تروریست‌ها در تمامی نقاط شکست خوردند و ده‌ها تن از عناصر آنها در این عملیات کشته و زخمی شدند.

به گزارش فارس، هدف اصلی تروریست‌ها حمله به مواضع پایگاه چهارم ارتش سوریه (محل استقرار ضدهوایی) در ارتفاعات «الحمریة» واقع در شهرک «حضر» بوده و گفته شده است که این یگان یکی از مهمترین پایگاه‌هایی است که در حملات چهار سال گذشته جنگنده های رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده و چند بار نیز جنگنده های رژیم صهیونیستی را مجبور به فرار از منطقه کرده است.

گفته شده در حملات تروریست ها به این منطقه مهم بیش از ده تن از تروریست ها در کمین نیروهای سوری به هلاکت رسیده اند.

بنا بر این گزارش، همزمان با حملات تروریست‌ها به محل استقرار یگان موشکی و ضد هوایی در شهرک حضر گروهی دیگر از تروریست ها حملاتی را علیه مواضع و محل استقرار توپخانه ارتش سوریه در منطقه «خان ارنبة» آغاز کردند که با مقاومت نیروهای سوری با شکست مواجه گردید.

هدف از عملیات سنگین تروریست‌ها به مواضع نیروهای سوری وصل کردن حومه شمالی استان القنیطره با حومه غربی استان دمشق بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس