کد خبر 472142
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶

گروه تروریستی تکفیری داعش ظهر امروز 4 اسیر ارتش عراق را که در درگیریهای ماه گذشته در شهر رمادی به اسارت تروریستها درآمد بودند در حاشیه این شهر اعدام کرد.

گروه بین الملل مشرق- گروه تروریستی تکفیری داعش ظهر امروز 4 اسیر ارتش عراق را که در درگیریهای ماه گذشته در شهر رمادی به اسارت تروریستها درآمد بودند در حاشیه این شهر را با شلیک گلوله از پشت سر اعدام اعدام کرد. اعدام اسرای ارتش عراق توسط داعش در حالی است که این گروه از نظر میدانی وضعیت بسیار وخیمی را در شهرهای فلوجه و رمادی تجربه می کند.

اعدام 4 افسر ارتش عراق بدست داعش+تصاویر

با گذشت دو ماه از عملیات نظامی ارتش و بسیج مردمی عراق برای پاگسازی شهرهای فلوجه و رمادی صدها نفر از اعضای داعش به هلاکت رسیده و هزاران نفر نیز زخمی شده اند. نیروهای نظامی عراقی ضمن محاصره کامل شهر فلوجه مواضع داعش در بخشهای مختلف آن را بشدت هدف موشک باران و حملات هوایی خود قرار داده اند.

اعدام 4 افسر ارتش عراق بدست داعش+تصاویر

در رمادی نیروهای نظامی عراقی از دو محور جنوبی، شمالی و شرقی حملات خود را برای بازپس گیری این شهر مهم استان پهناور الانبار ادامه می دهند و بخشهای مهمی را نیز از تروریستها بازپس گرفته اند. شهر رمادی مرکز استان الانبار چند ماه پیش با خیانت برخی عشائر اهل سنت، طی حمله چند صد نفر از نیروهای داعش و پس از عقب نشینی نیروهای ارتش عراق به کنترل تروریستها درآمده است. بخش اعظم نیروهای داعش را اعضا و هواداران حزب منحله بعث صدام و گارد ریاست جمهوری وی تشکیل می دهند.

اعدام 4 افسر ارتش عراق بدست داعش+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس