رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگو با «نسیم»: ۳۴۴ زائر ایرانی همچنان مفقود هستند/ ۱۰ اکیپ در بیمارستان‌ها و سردخانه‌های عربستان به دنبال زوار ایرانی‌اند/ خبری از سرنوشت غضنفر رکن‌آبادی در دست نیست.

نیجریه با ۵۵۰ کشته،بیشترین آمار فوتی‌های حادثه منا

به گزارش مشرق، سعید اوحدی گفت: آمار کشته شدگان ایرانی در حادثه منا به 136 نفر افزایش یافت؛ همچنین 344 نفر از زائران نیز جزو مفقودین هستند که قطعا تعدادی از آنها جزو مجروحین هستند که به زودی شناسایی خواهند شد.
وی ادامه داد:  102 مجروح ایرانی نیز در وضعیت خوبی قرار دارند.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به وضعیت غضنفر رکن آبادی و محمدرحیم آقایی پور اظهار داشت: متاسفانه هنوز اطلاعی از سرنوشت آنها در دسترس نیست.

اوحدی تصریح کرد: 10 اکیپ در بیمارستان ها و سردخانه های کشور عربستان در حال شناسایی زائران ایرانی هستند.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین آمار کشته شدگان مربوط به کشور نیجریه با 550 کشته و بعد از آن برای مصر با بیش از 300 کشته بوده است؛ البته کشورهای پاکستان، مراکش، الجزایر و اندونزی نیز بعد از نیجریه و مصر بیشترین آمار کشته شدگان را داشته اند.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    مشرق ، مدم به شدت به دنبال سرنوشت مفقودیین به خصوص زنان مفقود شده اند . اگه هنوز به اندازه یه جو غیرت دارید و الکی دم از این مسائل نمی زنید ، به شدت پی گیری کنید . من که الان فقط سرنوشت مفقودیین به خصوص زنان مفقود شده برام مهمه و بس .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس