کد خبر 472473
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

مدیر کل انتخابات وزارت کشور با بیان اینکه آموزش دست‌اندرکاران انتخابات از هشتم مهر ماه آغاز می‌شود، گفت: 960 هزار نفر در 7 رده در همایش‌های منطقه‌ای آموزش می‌بینند.

به گزارش مشرق، علی پورعلی‌مطلق مدیر کل انتخابات وزارت کشور با بیان اینکه آموزش دست‌اندرکاران انتخابات از هشتم مهر ماه آغاز می‌شود گفت: اولین جلسه و همایش منطقه‌ای آموزش دست‌اندرکاران انتخابات در چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: در همین رابطه نیز 960 هزار نفر در 7 رده شامل اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران، بخشداران، اعضای سر صندوق، نمایندگان فرمانداران و ... در این همایش‌های منطقه‌ای آموزش می‌بینند.

مدیر کل انتخابات وزارت کشور با بیان اینکه 11 منطقه آموزشی در کل کشور برای آموزش دست‌اندرکاران انتخابات تعریف شده است، افزود: این 11 منطقه هر یک شامل چندین استان می‌شود که با حضور اعضای ستاد انتخابات کشور این همایش‌های منطقه‌ای برگزار و آموزش‌های لازم به فرمانداران و بخشداران و مسئولان مرتبط داده خواهد شد.

پورعلی‌مطلق تصریح کرد: در مراکز این استان‌ها که به 11 منطقه تقسیم شده است افراد مرتبط که حدود 170 تا 240 نفر هستند را در مرکز استان دعوت کرده و ‌آموزش‌های لازم انتخاباتی را به آنها ارائه خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس