کد خبر 472106
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

در عملیات کمین رزمندگان سرایا السلام وابسته به یگان بسیج مردمی (الحشدالشعبی) عراق دو خودروی انتحاری گروه ترویستی تکفیری داعش پیش از رسیدن به مقر نظامیان عراقی با بمبهای کنار جاده ای منهدم شد.

گروه بین الملل مشرق- در عملیات کمین رزمندگان سرایا السلام وابسته به یگان بسیج مردمی (الحشدالشعبی) عراق دو خودروی انتحاری گروه ترویستی تکفیری داعش پیش از رسیدن به مقر نظامیان عراقی با بمبهای کنار جاده ای منهدم شد. بنابر این گزارش، این عملیات دقیق در منطقه حاشیه غربی شهر سامراء انجام شد که طی آن گروهی از رزمندگان بسیج مردمی عراق پس از شناسایی مسیر انتقال خودروهای انتحاری داعش آن را با بمبهای کنار جاده ای تجهیز کردند.



عصر روز گذشته در ادامه درگیریها میان نظامیان عراقی و تروریستهای داعشی مهاجم به غرب سامراء 3 خودروی انتحاری داعش که سه نوجوان عضو این گروه با نامهای مستعار "بدرالدین الشامی، ابوعلاء الشامی و ابواوس العراقی" هدایت آنها را بر عهده داشتند حین تردد در همین جاده در کمین نیروهای عراقی افتاده و پیش از رسیدن به هدف منهدم شدند.

فیلم/انهدام انتحاری در کمین حشدالشعبی

انهدام این انتحاری ها در کمین دقیق رزمندگان سرایا السلام در حالی بود که ساعتی بعد گروه داعش با انتشار بیانیه ای در پایگاه رسانه ای خود از کشته و مجروح شدن صدها نظامی عراقی در این حمله خبر داده است! امری که با نگاهی دقیق به ویدئوی منتشر شده از سوی بخش تبلیغات جنگی حشدالشعبی کذب آن بر همگان آشکار خواهد شد.

فیلم/انهدام انتحاری در کمین حشدالشعبی

فیلم/انهدام انتحاری در کمین حشدالشعبی

فیلم/انهدام انتحاری در کمین حشدالشعبی

فیلم/انهدام انتحاری در کمین حشدالشعبی

فیلم/انهدام انتحاری در کمین حشدالشعبی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    ماشاالله رفت موتور خونه جهنم پیش بقیه شون
  • ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    آلَ سُعودٍ وَیحَکم، و وَیحَ إسرائیلِکُمْ ای آل سعود شرم بر شما و بر اسرائیلتان باد
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    خواهشا فرمتتو عوض کن با دو سه تا فرمت بذاری که اتفاقی برات نمیافته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس