کد خبر 471932
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹

همزمان با تشدید حلقه محاصره و پیشروی های گسترده میدانی نیروهای ارتش و حشدالشعبی عراق در مناطق حاشیه ای شهر فلوجه واقه در استان الانبار غرب عراق، ظهر امروز گروه تروریستی تکفیری داعش دو حمله انتحاری علیه مواضع نظامیان عراقی انجام داد.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با تشدید حلقه محاصره و پیشروی های گسترده میدانی نیروهای ارتش و حشدالشعبی عراق در مناطق حاشیه ای شهر فلوجه واقه در استان الانبار غرب عراق، ظهر امروز گروه تروریستی تکفیری داعش دو حمله انتحاری علیه مواضع نظامیان عراقی انجام داد.

دو حمله انتحاری داعش در فلوجه+تصاویر

دو حمله انتحاری داعش در فلوجه+تصاویر

بنابر این گزارش، در این عملیات دو تروریست داعشی سوار بر خودروهای زرهی "همر" خود را در نزدیکی یکی از مواضع نیروهای ارتش عراق در شرق شهر فلوجه منفجر کردند. ساعتی پس از این حمله، پایگاه اطلاع رسانی داعش با انتشار بیانیه ای مسئولیت آن را برعهده گرفته و عوامل آن را "ابوبلال مغربی و ابوطلحه پاکستانی" معرفی کرده است.

دو حمله انتحاری داعش در فلوجه+تصاویر

دو حمله انتحاری داعش در فلوجه+تصاویر

هنوز از تلفات و خسارات این حمله گزارشی منتشر نشده است اما منابع میدانی از انهدام هر دو انتحاری با موشک ضد زره خبر داده اند. به دنبال استفاده گسترده داعش از خودروهای بمبگذاری شده، دولت عراق واحدهای نظامی این کشور را به تسلیحات ضد زره پیشرفته مجهز کرده است. استفاده گسترده داعش از عوامل انتحاری نشان دهنده ضعف و تحلیل توان نظامی این گروه مورد حمایت عربستان سعودی و ترکیه در برابر نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق می باشد.

دو حمله انتحاری داعش در فلوجه+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ممد حسن ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    بی پدرارو آدم میبینه قیافشون فریاد میزنه افسردگی دارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس