کد خبر 472013
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۹

مقامات وزارت دفاع آمریکا اعلام کردند پروازهای شناسایی جنگنده ها و هواپیماهای بدون سرنشین روسیه در سوریه شروع کرده است.

به گزارش مشرق، مقامات پنتاگون از پرواز هواپیماهای شناسایی روسیه و پهپادهای این کشور بر فراز آسمان غرب سوریه خبر دادند. پنتاگون می گوید این پروزها ظاهراً برای آشنایی روسیه با منطقه بوده است. بر این اساس پروازها بر فراز آسمان استان ادلب در منطقه تحت اشغال نیروهای داعش صورت گرفته است. در لاذقیه نیز چند پرواز انجام شده است که ۲ذهزار نیروی نظامی روسیه در آنجا مستقر هستند.

به گفته مقام های آمریکایی اقدامات نظامی روسیه برای حمایت از نیروهای نظامی ارتش سوریه بوده است.  طبق ادعای آمریکایی ها نیروهای نظامی روسیه هماهنگ با مقامات ایران و سوریه عملیات هوایی خود را انجام می دهند. در اولین پروازهای شناسایی روسیه از هواپیماهای بدون سرنشین و با سرنشین استفاده کرده است.

گزارش ها حاکی است پروازهای تمرینی هواپیماهای نظامی روسیه در اوایل هفته گذشته شروع شده تا پس از آن حملات هوایی نیروهای روسیه به مواضع داعش در سوریه انجام گیرد. ویژگی هواپیماهای روسی آن است که توانایی حمل موشک های زیادی را دارند و می توانند مسئولیت پشتیبانی عملیات زمینی را بر عهده بگیرند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالله المسکین ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    خوبه...موازنه ی قدرت میتونه عوض شه
  • افشین تهران ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    انشالله با فرمان فرمانده کل قوا امام خامنه ای جنگنده های ایران و نیروهای ایران هم از این طرف این حرامزاده ها رو از بیخ و بن اتش خواهند زد.هوس کردید که مشهد را با خاک یکسان کنید؟!!مشهد پیش کش به کربلا و نجف نزدیک شوید تا ببینید که به گفته سردار رشید اسلام حاج قاسم عزیز کاری میکنیم که مادرهایتان خود را لعنت کنند که چرا شما را بدنیا اورده اند و نماز جماعت را در بقیع خواهیم خواند تا پدر خوانده شما هم درس بگیرد از رفتار دد منشانه خود.روسیه هم با اینکار خود گوشه ای از دلخوریهای ما را جبران کرد.البته خیلی دیر به نیات امریکا و صهیونیستها پی برد اما ماهی رو هر وقت از اب بگیری تازه هست.روسیه و ایران نشان دادن که در منطقه تصمیم گیرنده غربیها نیستند و این مردم کشورهای بحران زده و دوستان واقعی انها هستند که سرنوشت خود را رقم میزنند.
  • مرتضی موسوی ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    این اتفاق بایدزودترمیفتادچون سوریه واقعایه کشوره مهمیه براروسیه وایران وشکست تو سوریه به منزله شکسته ایران وروسیه وحتی چینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس