«توماس فرگوسن» مأمور «دفتر امور جمعیتی» آمریکا می‌گوید: باید جمعیت دنیا را کاهش دهیم؛ دولت‌ها یا باید به روش ما این کار را انجام بدهند و یا درگیر کثافت‌کاری‌هایی شوند که نمونه‌اش در ایران اتفاق افتاد.

گروه بین‌الملل مشرق- اسناد زیادی که بسیاری از آن‌ها متعلق به سازمان ملل متحد هستند، اثبات می‌کند که از سال‌ها پیش، یک طرح بین‌المللی برای کاهش جمعیت جهان توسط برخی از قدرت های غربی تدوین شده است. اظهارات افراد و سازمان‌های مختلف نشان می‌دهد که این نقشه، هنوز هم در دستور کار غربی‌ها قرار دارد. اساس و مبنای کاهش تعمدی جمعیت یا همان جمعیت‌زدایی، فرمولی است که خواص سیاسی در غرب، علاقه بسیاری به آن دارند. "دیالکتیک هگلی" طرز تفکری است که بر سه مرحله استوار است: مشکل، واکنش، و راه‌حل. مشکل را درست کنید، واکنش را ایجاد نمایید، و راه‌حل را ارائه دهید.

مشرق پیش‌تر گزارشی با همین موضوع با عنوان "پشت پرده طرح کاهش جمعیت در جهان از زبان سیاستمداران غربی" منتشر کرده است که می‌توانید آن را از این‌جا بخوانید.

پشت پرده طرح کاهش جمعیت در جهان از زبان سیاستمداران غربی + عکس و سند
دولت‌های غربی و به ویژه آمریکا، تغییرات جمعیتی دنیا را
یکی از بزرگ‌ترین تهدیدها علیه منافع خود می‌دانند

در این گزارش به وضوح خواهید دید که بالاترین مقامات غربی، چگونه در مسئله جمعیت جهان، مشکل را ایجاد کرده‌اند، واکنش را شکل داده‌اند و راه‌حلی مرگ‌بار را هم ارائه نموده‌اند. نکته این‌جاست که واکنش‌های مردم به این مشکلِ ساختگی، آن‌قدر گسترده بوده که موفقیت مقامات غربی در ایجاد مشکل را به هیچ عنوان نمی‌توان انکار کرد. در ادامه به اظهارنظرهایی می‌پردازیم که توسط مقامات و سازمان‌های غربی و بین‌المللی درباره مشکل جمعیت در دنیا و معضلات پیش روی آن‌ها برای تحقق اهدافشان، مطرح شده است.

پشت پرده طرح کاهش جمعیت در جهان از زبان سیاستمداران غربی + عکس و سند
سازمان ملل یکی از فعال‌ترین نهادهای بین‌المللی
در موضوع کاهش جمعیت جهان بوده است

دیوید راکفلر بانک‌دار شناخته‌شده آمریکایی که در مجامع عمومی گفته "یادم نمی‌آید گفته باشم از تشکیل یک دولت جهانی حمایت می‌کنم"، طبق اطلاعات افشا شده، در سخنرانی خود در اجلاس بیلدربرگ سال 1991 ضمن تشکر علنی از واشنگتن‌پست، نیویورک‌تایمز، و مجله تایم به خاطر 40 سال مخفی نگه داشتن برنامه‌های سیاستمداران غربی، اعتراف می‌کند: "اگر برنامه‌های ما برای دنیا، طی این سال‌ها زیر ذره‌بین‌های قدرتمند شهرت قرار می‌گرفت، امکان پیاده کردنشان وجود نداشت. اما دنیا اکنون بسیار رشد کرده و آماده است تا به سوی "دولت جهانی" قدم بردارد.[1]"

پشت پرده طرح کاهش جمعیت در جهان از زبان سیاستمداران غربی + عکس و سند
"دیوید راکفلر" بانکدار شناختهشده آمریکایی:
"دنیا اکنون رشد کرده و آماده است به سوی "دولت جهانی" قدم بردارد"

بخشی از سیاست‌های این دولت جهانی را "توماس فرگوسن" مأمور "دفتر امور جمعیتی" آمریکا در آمریکای لاتین توضیح می‌دهد: "همه تلاش‌های ما یک بستر مشترک دارد: باید جمعیت دنیا را کاهش دهیم. دولت‌ها یا باید به روش ما این کار را انجام بدهند، از طریق روش‌های تر و تمیز، و یا درگیر کثافت‌کاری‌هایی خواهند شد مانند آن‌چه در السالوادور یا ایران یا بیروت اتفاق افتاد. جمعیت، یک مشکل سیاسی است. وقتی از کنترل خارج شود، برای کاهش آن به دولت‌های استبدادی و حتی فاشیست نیاز است. متخصصین امر به دلایل بشردوستانه نمی‌خواهند جمعیت را کم کنند، که خیلی هم آرمان قشنگی است. اما ما به منابع و محدودیت‌های محیط زیست نگاه می‌کنیم. به نیازهای استراتژیک خودمان نگاه می‌کنیم، و می‌گوییم فلان کشور باید جمعیتش را کم کند. در غیر این صورت، به مشکل بر می‌خوریم. دولت السالوادور از برنامه‌های ما برای کاهش جمعیت استفاده نکرد. به همین دلیل، حالا یک جنگ داخلی نصیبشان شده است. [2]"

پشت پرده طرح کاهش جمعیت در جهان از زبان سیاستمداران غربی + عکس و سند
"السالوادور از برنامههای ما برای کاهش جمعیت تبعیت نکرد
و حالا یک جنگ داخلی نصیبشان شده است"

"تئودور روزولت" رئیس‌جمهور اسبق آمریکا 3 ژانویه 1913 طی نامه‌ای به "چارلز داونپورت" از بیولوژیست‌های برجسته آمریکایی و طرفدار ایدئولوژی اصلاح نژادی انسان‌ها می‌نویسد: "من شدیداً دوست دارم که "انسان‌های نادرست" به طور کامل از زاد و ولد منع شوند. این کار باید هنگامی که ماهیت شیطانی این افراد به اندازه کافی آشکار شد، انجام شود. جنایت‌کاران و افراد کم‌عقل باید عقیم شوند تا نتوانند فرزندی از خود به جای بگذارند. باید روی زاد و ولد افراد مطلوب تمرکز کرد.[3]"

پشت پرده طرح کاهش جمعیت در جهان از زبان سیاستمداران غربی + عکس و سند
"تئودور روزولت" رئیسجمهور اسبق آمریکا:
"دوست دارم "انسانهای نادرست" از زاد و ولد منع شوند"

روزولت معتقد بود: "جامعه به هیچ عنوان نباید به افراد فاسد اجازه "تکثیر نوع خود" را بدهد. هر کشاورزی که اجازه زاد و ولد به بهترین دام‌های خود نمی‌دهد و بدترین آن‌ها را تکثیر می‌کند، باید به تیمارستان فرستاده شود. یک روز ما متوجه خواهیم شد که مهم‌ترین وظیفه، و وظیفه غیرقابل‌اجتناب "شهروندان خوب از نوع مناسب" این است که خون خود را بعد از خودشان در جهان باقی بگذارند. و این‌که نباید اجازه تداوم نسل شهروندانی را بدهیم که از نوع نامناسب هستند. مشکل بزرگ تمدن این است که امکان افزایش افراد باارزش را در مقابل عناصر کم‌ارزش یا مضر در جمعیت، تأمین کند.[4]"

پشت پرده طرح کاهش جمعیت در جهان از زبان سیاستمداران غربی + عکس و سند
"چارلز داونپورت" بیولوژیست آمریکایی و طرفدار ایدئولوژی اصلاح نژادی

"رابرت واکر" رئیس سابق شرکت "پپسی‌کو" درباره طرح تفکیک افراد باارزش (صاحب سرمایه) از افراد کم‌ارزش مثالی می‌زند: "آب هدیه طبیعت است، اما رساندن آن به مردم این‌گونه نیست. آب‌رسانی باید به گونه‌ای قیمت‌گذاری شود که مطمئن شویم می‌توانیم به این کار ادامه دهیم (یعنی افرادی از آب بهره‌مند شوند که از نظر اقتصادی توانمند هستند).[5]"

پشت پرده طرح کاهش جمعیت در جهان از زبان سیاستمداران غربی + عکس و سند
"رابرت واکر" رئیس سابق شرکت "پپسیکو":
"آب هدیه طبیعت است، اما رساندن آن به مردم اینگونه نیست"

"تد ترنر" مؤسس شبکه سی‌ان‌ان معتقد است: "وضعیت ایده‌آل این است که کل جمعیت دنیا بین 250 تا 300 میلیون نفر باشد، یعنی 95 درصد از جمعیت کنونی کم شود.[6]" یکی از راه‌های افراطی برای این کاهش جمعیت را "مارگارت سانگر" بنیان‌گذار سازمان "فرزندآوری برنامه‌ریزی‌شده" که بودجه‌اش توسط خانواده راکفلر تأمین شده است، پیشنهاد می‌دهد. وی در پروپوزال "قاعده نوزادان آمریکایی" که برای تبدیل شدن به قانون در نظر گرفته شده بود، می‌نویسد: "محبت‌آمیزترین کاری که یک خانواده بزرگ می‌تواند با یکی از نوزادان خود بکند این است که او را بکُشد[7]." و نکته وحشت‌آور این‌که هیلاری کلینتون طی مناظره‌های خود پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2008 می‌گفت الگویش مارگارت سانگر است.

پشت پرده طرح کاهش جمعیت در جهان از زبان سیاستمداران غربی + عکس و سند
"تد ترنر" مؤسس شبکه سیانان:
"ایدهآل این است که 95 درصد از جمعیت دنیا کم شود"

مفهوم اصلاح نژادی در انسان‌ها رابطه مستقیمی با سیاست‌های کنترل جمعیتی دارد که مقامات غربی برای کشورهای دیگر و قشرهای خاص درون کشورهای خود تجویز می‌کنند. در این‌جا، لیست کوتاهی از مشهورترین طرفداران اصلاح نژادی آورده می‌شود: الکساندر گراهام بل، مخترع تلفن؛ جرج برنارد شاو، نمایش‌نامه‌نویس مشهور انگلیسی؛ اچ جی ولز، رمان‌نویس مشهور انگلیسی و نویسنده رمان "جنگ جهان‌ها"؛ سیدنی وب، جامعه‌شناس و اقتصاددان مشهور انگلیسی؛ مارگارت سانگر، بنیان‌گذار سازمان "فرزندآوری برنامه‌ریزی‌شده"؛ وودرو ویلسون، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا؛ تئودور روزولت رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، امیل زولا، رمان‌نویس و منتقد تأثیرگذار فرانسوی؛ وینستون چرچیل، نخست‌وزیر اسبق انگلیس؛ چارلز داونپورت، بیولوژیست مشهور آمریکایی.

پشت پرده طرح کاهش جمعیت در جهان از زبان سیاستمداران غربی + عکس و سند
"مارگارت سانگر" بنیانگذار سازمان "فرزندآوری برنامهریزیشده":
"محبتآمیزترین کارِ یک خانواده بزرگ با نوزادش، این است که او را بکُشد"

آن‌چه در بالا ذکر شد، نشان می‌دهد که بسیاری از مقامات غربی به طور جدی، قصد کاهش جمعیت زمین را دارند. با این حال، ممکن است برخی بگویند که این‌ها صرفاً نظرات شخصی این افراد است و شاید در عمل، تأثیر زیادی روی دنیا نداشته باشد. در ادامه، به اسناد و مدارکی اشاره می‌شود که نشان می‌دهد، تلاش برای کاهش هدفمند جمعیت، برنامه‌ای است که در سراسر جهان تأثیرگذار بوده و هست. اگر کمی به اطراف خود دقت کنیم، می‌بینیم خیلی از این برنامه‌ها امروز هم (شاید قوی‌تر از زمان پیدایش این برنامه‌ها) پیگیری می‌شود.

پشت پرده طرح کاهش جمعیت در جهان از زبان سیاستمداران غربی + عکس و سند
"اچ جی ولز" از مشهورترین رماننویسان دنیا
و از طرفداران نظریه اصلاح نژادی انسانها

"مایکل کافمن" سیاستمدار آمریکایی طی جلسه 9 سپتامبر 1994 سازمان ملل با موضوع ارزیابی تنوع زیستی با نگاه به تثبیت جمعیت بشر می‌گوید: "یک تخمین معقول درباره جمعیت در دنیای صنعتی با سطح رفاهی به اندازه استاندارد زندگی در آمریکای شمالی، یک میلیارد نفر است. جمعیت دنیا باید ظرف 30 تا 50 سال به این میزان برسد. دو سوم از جمعیت جهان باید کم شود.[8]"

پشت پرده طرح کاهش جمعیت در جهان از زبان سیاستمداران غربی + عکس و سند
"مایکل کافمن" سیاستمدار آمریکایی:
"دو سوم از جمعیت دنیا باید ظرف 30 تا 50 سال کم شود"

هنری کیسینجر سال 1974 برنامه‌ای را در سر داشت که طی آن از غذا به عنوان یک سلاح استفاده می‌شد. این برنامه را در یادداشت شماره 200 در سند تحقیقات امنیت ملی سال 74 می‌توان دید. عنوان این یادداشت "پیامدهای جهانی رشد جمعیت برای امنیت و منافع خارجی آمریکا" بود. این سند، یک سال بعد یعنی در ماه نوامبر سال 1975، به عنوان سیاست رسمی "جرالد فورد" رئیس‌جمهور وقت آمریکا به تصویب رسید. این یادداشت، یک طرح مخفیانه برای کاهش رشد جمعیت در کشورهای کم‌تر توسعه‌یافته با استفاده از کنترل جمعیت و به طور ضمنی، جنگ و قحطی بود. "برنت اسکوکرافت" که تا آن زمان، جایگزین کیسینجر به عنوان مشاور امنیت ملی شده بود، مسئول اجرای این طرح شد. هم‌چنین به جورج اچ دابلیو بوش، رئیس وقت سازمان سیا و وزرای امور خارجه، خزانه‌داری، دفاع و کشاورزی دستور داده شد با اسکوکرافت همکاری کنند.

پشت پرده طرح کاهش جمعیت در جهان از زبان سیاستمداران غربی + عکس و سند
"هنری کیسینجر" وزیر خارجه اسبق آمریکا
معتقد بود باید از غذا به عنوان سلاح استفاده کرد

عوامل اصلی در تثبیت این سند از این قرار بودند: "هنری کیسینجر، ریچارد نیکسون، مارگارت سانگر، صندوق جمعیت سازمان ملل متحد، آژانس توسعه بین‌المللی آمریکا (USAID)، فدراسیون برنامه‌ریزی‌شده آمریکا، فدراسیون بین‌المللی فرزندآوری برنامه‌ریزی‌شده، باشگاه رم، یونیسف، سازمان بهداشت جهانی، بانک جهانی سازمان ملل متحد.

پشت پرده طرح کاهش جمعیت در جهان از زبان سیاستمداران غربی + عکس و سند
"ریچارد نیکسون" رئیسجمهور اسبق آمریکا
از عوامل اصلی در برنامه استفاده از غذا به عنوان سلاح علیه مردم بود

باید به این نکته هم اشاره کرد که آدولف هیتلر هم از غذا به عنوان سلاح استفاده می‌کرد. هیتلر غذا را "یک ابزار زیبا برای مانور و تربیت توده مردم" می‌دانست. وقتی هیتلر از این سلاح استفاده می‌کرد، چه جای تعجب است که سیاستمداران غربی امروز از این سلاح فیزیکی و روانی استفاده کنند؟ آن هم زمانی که به صراحت اعلام کرده‌اند در حال جنگ با افزایش جمعیت هستند. همان‌طور که بارها ثابت شده است، "تاریخ تکرار می‌شود."

پشت پرده طرح کاهش جمعیت در جهان از زبان سیاستمداران غربی + عکس و سند
هیتلر هم به استفاده از غذا به عنوان سلاحی علیه مردم معتقد بود

ایران از سال 1966 به کشورهای متعهد به "کتاب غذا" (Codex Alimentarius) پیوست. این پیمان بین‌المللی تقریباً هر چیزی را که شما می‌خورید (به جز دارو) کنترل می‌کند. پیروی از دستورالعمل‌های کتاب غذا درباره ویتامین‌ها و مواد معدنی، تا ابتدای سال 2010، داوطلبانه بود، اما از ابتدای این سال، اجباری شد. سال 1994، کتاب غذا، اعلام کرد مواد مغذی، سَم هستند. با این حال، فلوراید مشکلی ندارد! چرا؟ چون مواد مغذی، زندگی سالمی را برای انسان‌ها به ارمغان می‌آورد و این کاملاً با دستور کار غرب مبنی بر جمعیت‌زدایی در تضاد است.

پشت پرده طرح کاهش جمعیت در جهان از زبان سیاستمداران غربی + عکس و سند
"ویتامینهایتان را ببوسید، بگذارید کنار"
سازمان ملل و "کتاب غذا" برای شما برنامهای دارند

در فیلم مستند "دستورکار محرمانه" که توسط "بن استوارت" ساخته شده است، می‌شنویم: "سازمان بهداشت جهانی و سازمان غذا و کشاورزی (فائو) پیش‌بینی کرده بودند که با توجه به دستورالعمل‌های "کتاب غذا" فقط در خصوص ویتامین‌ها و مواد معدنی، وقتی این برنامه به صورت جهانی اجرا شود، منجر به مرگ دست‌کم سه میلیارد نفر خواهد شد: یک میلیارد نفر از گرسنگی و سپس دو میلیارد نفر از بیماری‌های ناشی از سوء‌تغذیه. سازمان ملل در ده‌ها گزارش مختلف، خواستار کاهش 80 درصدی جمعیت جهان شده است. تا جایی که در کنفرانس جهانی زنان (سال 1997) در پکن، رئیس برنامه غذای سازمان ملل متحد گفت: "ما از غذا به عنوان یک سلاح علیه مردم استفاده خواهیم کرد.[9]"

پشت پرده طرح کاهش جمعیت در جهان از زبان سیاستمداران غربی + عکس و سند
بخشی از مستند "دستورکار محرمانه"
به پشت پرده تلاش
های برای کاهش جمعیت دنیا میپردازد

طبق دستورالعمل "کتاب غذا"، مواد غذایی محدود می‌شود و مصرف آب کاهش پیدا می‌کند. هم‌چنین، مواد غذایی که در دسترس مردم قرار می‌گیرد، از نوع "اصلاح ژنتیکی" خواهد بود مواد مغذی، نخواهد داشت. به علاوه، هنگامی که یک کشور عضو "کتاب غذا" می‌شود، هرگز نمی‌تواند این پیمان را ترک کند.

پشت پرده طرح کاهش جمعیت در جهان از زبان سیاستمداران غربی + عکس و سند
"کتاب غذا" مرجع "سازمان تجارت جهانی" برای قضاوت
درباره ایمنی مواد غذایی است

از سوی دیگر، آن‌چه احتمالاً مبنای کاهش جمعیت قرار می‌گیرد مفهوم "نسبت وابستگی خانوادگی" است که توسط سازمان ملل ارائه شده است. برای تعیین این نسبت، همه خانواده‌ها بررسی می‌شوند تا مشخص شود چه‌قدر تولید داشته و چه اندازه (مثلاً از منابع طبیعی) مصرف کرده است. این محاسبه از طریق قبض‌های آب، برق و غیره انجام می‌شود. باید مشخص شود که آیا شما بیش از آن‌چه تولی می‌کنید، مصرف می‌کنید؟ از این راه تشخیص می‌دهند که شما یک شهروند مولد هستید، و یا به قول هنری کیسینجر یک "خورنده بی‌مصرف."

پشت پرده طرح کاهش جمعیت در جهان از زبان سیاستمداران غربی + عکس و سند
از نظر کیسینجر، شهروندان جامعه به دو دسته
"مولد" و "خورنده بی‌مصرف" تقسیم می‌شوند



[1] "Arm Yourselves with Knowledge! Global Research vs. The New York Times"

[2] "Behold a Pale Horse"

[3] "Ignoring the Apocalypse: Why Planning to Prevent Environmental Catastrophe Goes Astray (Politics and the Environment)"

[4] "T. Roosevelt letter to C. Davenport about "degenerates reproducing"

[5] "Useless Eaters Beware: Agenda to Depopulate Earth"

[6] "The New World Order: Facts & Fiction"

[7] "Margaret Sanger"

[8] "Eugenics - Not Just a Hitler Matter"

[9] "Codex Alimentarius: Population Control Under the Guise of Consumer Protection"


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 104
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 49
  • ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    26 5
    خب راست میگن دیگه. جمعیت زیاد مایه بدبختی است.
  • مهماندار هواپیما ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    7 6
    بگو چرا بعضی از وزرا و مشاوران دولت تدبیر و امید خودکفایی در محصولات استراتژی کشاورزی را مز خرف می گویند
  • kambiz ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    6 12
    به نظر من صهیونیست ها از روی زمین محو بشن جمعیت جهان رو رااحت در حد معقولی میشه کنترلش کرد که نه کمبود منابع بوجود بیاد و نه رشد بی رویه جمعیتی دا شته باشیم. باید ریشه صهیونیست هارو سوزوند
  • kambiz ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    4 3
    به نظر من صهیونیست ها از روی زمین محو بشن جمعیت جهان رو رااحت در حد معقولی میشه کنترلش کرد که نه کمبود منابع بوجود بیاد و نه رشد بی رویه جمعیتی دا شته باشیم. باید ریشه صهیونیست هارو سوزوند
  • ali ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    5 1
    من به هیچ عنوان کاهش جمعیت رو تایید نمیکنم و خطراتشو میدونم ولی وجدانا الان کشور ما توانایی جوابگویی همین جمعیت الانشو داره؟ من نمیگم ما فاقد نعمات خدا هستم نه اتفاقا ازون لحاظ بسیار غنی هستیم ولی با این شیوه مدیریت و اداره کشور آیا ما همین جمعیت الان رو تامین کردیم که بخواهیم به فکر جمعیت بیشتر هم باشیم؟ خداوکیلی واقع بینانه قضاوت کنید
  • ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 2
    نظرتو برا خودت نگه دار
  • ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    14 0
    پسرای بدبخت نمیتونن زن بگیرن شما میگین بچه؟؟؟؟یک ماه کار میکنی که 900 تومن بهت بدن با 900 تومن میشه زندگی کرد؟؟؟برا مجردش هم کمه چه برسه متاهل
  • حسین ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    1 9
    جمعیت کم مصیب باره چون دیگه هیچ کاری نمیشه کرد مگر اینکه آنقدر کم باشید که فقط بتوانید با فروش نفت زندگی کنید. البته همان هم ماندگار نخواهد ماند زیرا با کم شدن جمعیت جهان، مصرف نفت هم کم خواهد شد و قیمتش ارزان.
  • حسین ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    2 12
    گزارشی بسیار عالی از مشرق. اجرکم عند الله آیه قرآن را بخوانیم: لا تقتلوا اولادکم خشیه املاق نحن نرزقهم و ایاکم جمعیت، عامل قدرت و تولید و رشد تفکر و ... است. مشکل این است که ما به مصرف زدگی عادت کرده‌ایم، می‌خواهیم مصرف کنیم ولی کار نکنیم. نفت فروختن و ماشین و لباس و ... خریدن، عین ذلت و بدبختی است.
  • ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    1 13
    این احمق هم مثل بقیه ظالمین عالم از زیاد بودن نسل شیعه و در نتیجه به خطر افتادن منافع خودش میترسه.
  • ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    3 3
    اگه اینا راست میان چرا به زنها یهودی دستور داده اند که اگر بچه های بیشتری به دنیا بیاورید هر گناهی انجام بدهید گناهان شما توسط خاخام ها بخشیده میشود?
  • ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    2 3
    اگه اینا راست میان چرا به زنها یهودی دستور داده اند که اگر بچه های بیشتری به دنیا بیاورید هر گناهی انجام بدهید گناهان شما توسط خاخام ها بخشیده میشود?
  • با نام ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    1 6
    دمت گرم صهیونیست هارو نهایتا تا 25 سال بعد نابود خواهیم کرد
  • سیما ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    ناشناس تو هم سعی کن هیچی ننویسی آبروت میره باس خودت میگم.
  • سیما ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    1 4
    ازدواج به پول آدم برکت میده . چون یه آدم باهوش هست که بتونه مدریتش کنه البته نمیخوام بگم مردا مدریت بلد نیستن ولی خانوما تو مدریت فوق العاده کار میکنن.
  • حسین ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    3 3
    کسی که نوشته: "خب راست میگن دیگه. جمعیت زیاد مایه بدبختی است" واقعا از عقل بی بهره بوده و نمی فهمد که چرا رهبری حکیم ایران به فرزند آوری توصیه می کند
  • ناشناس ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 3
    اگر به این احمقها باشه که دوست دارند نسل بشر رو منقرض کنند اما خداوندی که انسانها را روی زمین پراکنده کرد حافظ نسل بشر است .
  • امیر ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    2 2
    اگر این 14 میلیون صهیونیست نابود بشوند شش میلیارد نفر مردم دنیا به راحتی می توانند زندگی کنند. عطش آن 14 میلیون برای جمع آوری ثروت، نمی گذارد بقیه آسوده باشند. چشم تنگ دنیادار را/ یا قناعت پر کند یا خاک گور
  • ناشناس ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 4
    احسنت تمام مشکلات مردم خاورمیانه زیر سر صهیونیست هاست .
  • ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    2 5
    کشور ما می تونه و این پتانسیل رو داره که علاوه بر بالابردن سطح کیفی زندگی مردم جمعیت را هم افزایش دهد ژاپن با 120 میلیون نفر بماند حتی می شود اندازه پاکستان یا برزیل هم در کشور پهناورمان 180 میلیون نفر جمعیت داشته باشیم که به طبع آن کشوری قدرتمندتر در عرصه های جهانی خواهیم داشت فارسی را هم می توانیم به سمت زبان رسمی کاربردی جهانی سوق دهیم ، آب باید از دریای مازندران به دریاچه ارومیه برسد و شاخه ای به سمت سمنان ، از دریای عمان ، تنگه هرمز و خلیج فارس هم شاخه هایی به جنوب کشور تا صنایع ، کشاورزی ، دامداری ، شیلات و توریسم به بیابان های کشور برود انتقال آب بین حوزه ای در کشور باید به کل تعطیل شود ، کاشت هندوانه باید به کل قطع شود و به جاش امثال گندم بکاریم و هندوانه مصرفیو وارد کنیم ، باید در خطوط بلااستفاده ساحلی جنوب مثل جنوب اسپانیا شهرک های بسیار بزرگ گلخانه ای احداث کنیم همراه با فرودگاه ، بندر و راه های جاده ای و ..... اگر برنامه داشته باشیم که آب از شمال و جنوب وارد کشور شود می شود درآمد مردم و کشور رو بالا برد کلی شغل در حین و پس از افتتاح ایجاد کرد مشکلات منطقه ای مثل طوفان 120 روزه و گرد و غبار رو به حداقل رسون و زیرساخت های گران قیمت را حفظ کرود اگر غذا واجب مثل گندم به جای امثال هندوانه تولید کنیم می شود جمعیت را افزایش داد ، متاسفانه چیزی به عنوان برنامه در کشور ما مشاهده نمی شه مسئولان به فکر باشن که اسمشون تو تاریخ کشور درست بیاد .
  • ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 2
    تو فرانسه روی طول عمر انسان کار میکنن نسل های جدیدشون بالای صدسال زنده می مونن از اون طرف هم بابت فرزندآوری پوشش های مالی وسوسه کننده ای ارائه میدن. اینا میخوان فاکتور قدرت که جمعیت هست و گاهی از تکنولوژی هم مهمتر میشه رو از جهان سوم بگیرن که دیگه هرگز جاشون عوض نشه و نشن قرون وسطایی و اسلام مجددا به تاج سرشون تبدیل بشه. از وحشت این کابوس که رویای صادقه ست خوابشون نمیبره
  • ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    2 2
    وقتی سالهای گذشته غربی ها کف میزدند که ایران در کنترل جمعیت الگو هست و به به میگفتند , باید به تشویق کردن اونا شک کرد همون طوری که الان دارند پشت چهره ی خیر خواهانشون مثل همجنس بازی به اسم حقوق بشر تلاش میکنند جوانان ما از مسیر ازدواج دور بشند و جمعیت شیعه ایران بیاد پایین از اون طرف مفتی های وهابی فتوا میدند هر مرد چهار زن بگیره تا تعداد وهابی بیشتر بشه که با این رویه ده سال اینده معلوم نیست چی بشه
  • ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 1
    این یارو، دیوید راکفلر چقدر شبیه اون یکی صهیونیست امریکایی شلدون آدلسونه!
  • ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 1
    به نظر من تئوری کشورداری صهیونیستی چند ساله وارد کشورمون شده جوان بیکار نمیتونه ازدواج کنه عدم با ازدواج به فساد وارد میشه مقطوع النسل میشن دجار قهر الهی هم میشن کشورم نابود میشه با یه باد زیرو رو میشه ما واقعا مشکل داریم باید اصلاح کنیم
  • مجتبی ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 0
    من هم معتقدم افراد جنایتکار قاچاقچی قاتل منحرف باید غقیم شوند. لا یلد الا فاجرا کفارا
  • ایرانی ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    2 0
    من به هیچ کدوم این حرفا کاری ندارم. تااااااااا زمانی که حقوق همسرم کفاف زندگی، اجاره خونه، قسط و ... رو نده بچه نمیارم. میخوام اصلا جمعیت صفربشه. تاوان کمبود جمعیت رو بچه های طفل معصوم باید بدن؟ وقتی اینده نداره واسه چی بچه بیارم. با چه پولی؟؟؟؟
  • ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 0
    من و امثال من چرا درس تنظيم خانواده پاس كرديم؟؟؟؟؟
  • کاکرو یوگا ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    تازه اونم 6 -5 ماه در میون
  • کاکرو یوگا ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 0
    با این اشتغالهای قراردادی و پیمانی و وضعیت بیکاری و تورم و........ دیگه باید خواب نرخ زاد و ولد های دهه های قبل رو ببینیم
  • ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 1
    آمریکائیها تفکراتشون مانند اعمالشون وحشتناکه
  • ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 1
    اینا میخوان فقط یهود باقی بمونه پروژه ی شیطان کاهش نسل بشره
  • ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 0
    همه کشورهای جهان جمعیتشون متعادله یا حتی خیلی کمه به غیر از سه کشور هند چین و بنگلادش که تقریبا نصف جمعیت جهان رو در خودشون جا دادن. یه نگاه به نقشه بنگلادش بندازید بعد جمعیتشو سرچ کنید.
  • ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 0
    تازه همون کار شما با ساعت کار غیر انسانیش هم گیر خیلیا نمیاد
  • ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 0
    افرادی که الان فقط ازدواج و زاد و ولد میکنند و بیشتر تصورشان هم یارانه است و اینکه خدا روزی میرساند.
  • ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 1
    نتیجه می گیریم شیعه کشی 11میلیون نفر ایرانی با قحطی ساختگی و وبایی که انگلیسی ها آن را در ایران تعمدا آوردند واقعیت است
  • ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    عزیز من اونو واسه من و شما که نگقتن، واسه اونایی میگن که بدون گزینش بهترین کارارو بهشون میدن، هر بانکی برن وام بهشون میدن، اونایی که یه روز عمرشونو صرف درس خوندن نکردن بهشون دکتر و مهندس میگن، تو جامعه همه بهشون احترام میذارن چون کت و شلوارشون پول 6 ماه کار کردن ماهاست
  • 456 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    جریان نژادپرستانه یوژنیکسها سال ها است برای کاهش جمعیت سایر بخش های دنیا و جایگزینی آن با نژاد سفید برنامه ریزی و تلاش می کند و در این راه از هیچ جنایتی دریغ ندارد. در عوض خودشان برای افزایش جمعیت نژاد سفید دست به هر کاری می زنند. یکی از بارزترین نمونه هایش خانم نانسی پلوسی رئیس دوره هایی از کنگره ایالات متحده است که مادر شش فرزند است. از نظر آنها سایر انسان ها دارایی های آنها هستند که می توانند در مورد آنها هر تصمیمی بگیرند و عجیب آن که این گروه خود را طلایه دار مبارزه با نژادپرستی (از جمله هیتلر در جنگ جهانی) معرفی می کنند و عجیب تر از آن این که در کشور ما هم عده ای روشن فکر نما بوقچی بی جیره و مواجب آنها شده اند؟!!!
  • با خدا ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 0
    گزارش خوبی بود . اما افزایش جمعیت جهان تا کجا معقول است ؟ آیا مثلاً اگر تا 100 میلیارد نفر شود باز هم مشکلی نیست ؟ البته که هست . پس بایستی یک حدی برای آن قائل شد . ضمن اینکه « یک ده آباد به از صد شهر خراب » است .
  • kambiz ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 0
    صهیونیزم یعنی مالک اکثر بانک های جهان و مالک سرمایه کل جهان که این سرمایه رو در خدمت ایجاد فقر و جنگ و چپاول توده ها ی مردم قرار دادند . وقتی نظام کاپیتالستی و صهیونیستی از بین بره این سرمایه ها در جهت رشد و توسعه انسانی و اجتماعی مصروف میشه در همه نقاط زمین. در ان صورت جمعیت به طور معقول رشد میکنه چون همه منابع در خدمت بشریت قرار میگیره.و همه بطور یکسان ازون بهرهمند میشن. رشد و توسعه یکسان . یعنی عدم نابوذی محیط زیست و رشد معقولانه جمعیت. بهتره کمی فکر کنی. دوست من . همونای که داحل مملکت ما هم احتلاس میکنن و ربا میخورن و رشوه میدن و ووووو به نوعی دارای تفکرات صهیونیستی هستند
  • علوی ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 1
    اگر تمام روی زمین پر از انسان بشود خداوند از دادن روزی آنان عاجز نمی شود. فساد و گناه است که موجب فقر می شود. سوره اعراف آیه 96: و اگر اهل آبادیها ایمان آورده و تقوی می ورزیدند، هرآینه درهای برکات آسمان و زمین رابه رویشان می گشودیم ، اما تکذیب کردند و لذا بواسطه اعمالی که کردند آنها را مؤاخذه نمودیم
  • ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 1
    اعمالشون مثل تفکرشون وحشتناک و پلیده
  • ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    منظورش از كثافت كارى تو ايران چيه؟؟؟ اگه كسى ميدونه لطفا بگه مشرق ميدونى منظورشون چيه؟؟؟؟
  • منصور ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 1
    مهربانی و رحمانیت خداوند بزرگ بیش از تصور همه آدمها است تنها دلیل فقر هم عدم توزیع عادلانه ثروت یا غذا میباشد آنها فقط دنبال یکدست کردن کره زمین هستند تا بتوانند کارگرانی برای کار کردن جهت غربی ها داشته باشند و حاظرند اگر کارگرشان نباشید به ترفندهای مختلف شمار را حذف کنند.
  • هادى ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 3
    همانكس كه دندان دهد نان دهد. متاسفم كه ما ادما همه چيز را ميخواييم با عقل ناقص خودمون حساب كنيم مهمترين رسالتى كه بر دوش انسان هست بندگى و عبوديت خداست بقيه ماجرا حل ميشه حتى اگه زمين صدها ميليارد جمعيت داشته باشه هيچ مشكلى واسه انسان پيش نمياد مگه اينكه خود انسان واسه خودش مشكل درست كنه و صد البته اين افكار غلط واسه انسان نيست كه قطعا افكار پليد شيطانه چون اونه كه قسم خورده تا انسان را به هلاكت نرسونه اروم نميگيره و هر چه جمعيت جهان بيشتر باشه كار شيطان واسه به هلاكت رسوندن انسان سخت تر ميشه تصور كنيد كه جمعيت انسان به دويست يا سيصد مليون برسه اون هم با ابزار الات جنگى امروز اونوقت كافيه يه فتنه بزرگ بين ادمها ايجاد بشه يا يه هيتلر ديگه سر كار بياد به احتمال قوى ادما همديگرو از بين ميبرند و شيطان هم به ارزوى خودش ميرسه و هم تونسته انسان رو به هلاكت برسونه و هم تونسته جلوى تشكيل حكومت الله توسط خليفه و جانشين خدا را در اخر زمان بگيره اين ارزوى شيطانه پس بيايين ما شريك ارزوى شيطان نباشيم. انشاا... فقط كافيه بيشتر از اينا به خداى مهربون ايمان داشته باشيم تمام مشكلات حل ميشه بخدا.
  • ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 1
    تا زمانی امریکا واسائیل برای ملت ها تصمیم می گیرند وازخدا وپیامبران اطاعت نکنیم مشکل جمعیت سلامتی بیکاری و........داریم مردم به خدا اعتماد کنید
  • ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 1
    "تئودور روزولت" رئیس‌جمهور اسبق آمریکا: "دوست دارم "انسان‌های نادرست" از زاد و ولد منع شوند" بسیار بسیار موافقم و جمله صحیح
  • سوسان ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    قربان آدم چیز فهم گل گفتی
  • سوسان ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    قدرت به جمعیت نیست داداش هند با 1.5 میلیارد جمعیت هنوز مستعمره غربه پاکستان با این همه جمعیت یک کشور درجه پنجمه یا اوگاندا و...
  • سوسان ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    شما فقط برید اختلاس کنید چیکار دارید که نصف جمعیت از فقر و نداری شب و روز ندارند
  • ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    سیما خانوم مدیریت خانومارو در سازمان محیط زیست تجربه کردیم. بیخیال این حرفا بشید
  • ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    ایول. من 13 شدم.
  • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 0
    "جنایت‌کاران و افراد کم‌عقل باید عقیم شوند تا نتوانند فرزندی از خود به جای بگذارند. " شدید موافقم...
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    خیر، جمعیت زیاد باعث بدبختی نیست. انسان های خودخواه که دنیا را مال خود می دانند، باعث بدبختی هستند.
  • ناشناس ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    سلام .من موافقم با بعضي كالا وارد كردن عين ذرت .بنده شهرمون خيلي ذرت ميكارن .خدا وكيلي وقتي ميبينم اين اب كه سرماييه همه ما ايرانيا هستش اينجور هدر ميره خيلي افسوس ميخورم .چرا ما بايد اب اين نعمته خدادادي رو اينجورهدر بديم.. ذرت بايد شبانه روز آب بخوره فك كن چند وقت طول ميكشه تا فصل برداشتش بشه .ما ميتونيم با وارد كردن اين جور محصولات خيلي پيشرفت كنيم .وارد كردنشون هزار بار بهتره از كاشتنشون
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    عالی وبد
  • محسن ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 2
    خداروشکر بچه شیعه ها و معتقد ها چشم و گوششون به دهن رهبره و بچه میارن، همونطور که آمار گفت بیشترین تعداد زادو ولد تو قم هست. غیر مسلمونا و مذهبی ها همون بهتر که فرزند کمتری بیارن و آینده ایرانو واسه مذهبی ها و شیعیان واقعی قرار بدن و بدست این افراد بسپارند
  • رويا ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 0
    من يكي كه آرزو ميكنم به خاطر اينهمه فسادي كه روي زمين جاري شده يك طوفان مثل طوفان نوح بياد و نسل بشر نابود بشه. نشستيم ديگران رو مقصر ميدونيم يا از آيات قرآن كريم براي توجيح حرفامون بهره ميگيريم. اين آيات شأن نزول دارند نميشه براي هرجايي و هر موردي دلمون خواست تفسير به رأي كنيم. بله شايد اونا برنامه توسعه نسل سفيد رو داشته باشند ولي برنامه ريزيشون اونقدر دقيقه كه حد و اندازه نداره. وقتي تو كشور سوئد براي هر فرزند به پدر هم ماهها مرخصي با حقوق ميدن و مادر تا 3 سال با حقوق در خونه به بچه هاش ميرسه. وقتي تو آلمان مادر سه سال مرخصي با حقوق داره. وقتي مالياتي كه در آمريكا گرفته ميشه در پايان سال به اندازه هزينه و استفاده هر خانواده از خدمات شهري محاسبه ميشه و در برخي موارد بيشتر از ماليات پرداخت شده در يك سال به خانواده برميگرده و خيلي مثالهايي از اين قبيل طبيعي است كه تمايل به داشتن فرزند بيشتر ميشه. تو انگليس تا ماهها يه پرستار متخصص به صورت رايگان به منزل نوزادان ميرن تا به مادران در تغذيه و نگهداري نوزاد كمك كنند. حالا كافي است كمي شرايط رو با داخل مملكت ثروتمند و غني خودمون مقايسه كنيم. به نظر مثل جوك ميمونه. بياييد وضعيت مملكت را اصلاح كنيد. گور باباي صهيونيست و غرب آموزش و پرورش كه طبق نص صريح قانون اساسي تا پايان 12 سال براي تمام آحاد جامعه رايگان است به دست فراموشي سپرده شده و ........ نه من حوصله نوشتن دارم نه شما حوصله خوندن. خودش ميشه يه مقاله
  • مهماندار هواپیما ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 0
    بلای که اصلاح طلب ها سر ایران اوردند را باید در حرفهای صهیونیستها پیدا کرد
  • رويا ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 1
    من يكي كه آرزو ميكنم به خاطر اينهمه فسادي كه روي زمين جاري شده يك طوفان مثل طوفان نوح بياد و نسل بشر نابود بشه. نشستيم ديگران رو مقصر ميدونيم يا از آيات قرآن كريم براي توجيح حرفامون بهره ميگيريم. اين آيات شأن نزول دارند نميشه براي هرجايي و هر موردي دلمون خواست تفسير به رأي كنيم. بله شايد اونا برنامه توسعه نسل سفيد رو داشته باشند ولي برنامه ريزيشون اونقدر دقيقه كه حد و اندازه نداره. وقتي تو كشور سوئد براي هر فرزند به پدر هم ماهها مرخصي با حقوق ميدن و مادر تا 3 سال با حقوق در خونه به بچه هاش ميرسه. وقتي تو آلمان مادر سه سال مرخصي با حقوق داره. وقتي مالياتي كه در آمريكا گرفته ميشه در پايان سال به اندازه هزينه و استفاده هر خانواده از خدمات شهري محاسبه ميشه و در برخي موارد بيشتر از ماليات پرداخت شده در يك سال به خانواده برميگرده و خيلي مثالهايي از اين قبيل طبيعي است كه تمايل به داشتن فرزند بيشتر ميشه. تو انگليس تا ماهها يه پرستار متخصص به صورت رايگان به منزل نوزادان ميرن تا به مادران در تغذيه و نگهداري نوزاد كمك كنند. حالا كافي است كمي شرايط رو با داخل مملكت ثروتمند و غني خودمون مقايسه كنيم. به نظر مثل جوك ميمونه. بياييد وضعيت مملكت را اصلاح كنيد. گور باباي صهيونيست و غرب آموزش و پرورش كه طبق نص صريح قانون اساسي تا پايان 12 سال براي تمام آحاد جامعه رايگان است به دست فراموشي سپرده شده و ........ نه من حوصله نوشتن دارم نه شما حوصله خوندن. خودش ميشه يه مقاله
  • ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    مدیریت ما افتضاحه منابع کم نداریم ما که تو کار هستیم می بینیم
  • mohsen ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    از جهاتی هم این سیاست کنترل جمعیت بی راه نمیگه. مثلا یک آدم معتاد یا یک فرد جنایتکار یا مثلا همین داعشیها یا صهیونیستها مسلماً فرزندان سالمی تحویل جامعه نخواهند داد.
  • ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    شیعه گرسنه هیچ خطری نداره برادر
  • سوادکوهی ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 1
    تَقْتُلُواْ أَوْلادَكُمْ خَشْيَةَ إِمْلاقٍ نَّحْنُ نَرْزُقُهُمْ وَإِيَّاكُم إنَّ قَتْلَهُمْ كَانَ خِطْءًا كَبِيرًا و از بیم تنگدستى فرزندان خود را مکشید .ماییم که به آنها و شما روزى مى بخشیم .آرى ، کشتن آنان همواره خطایى بزرگ است(اسراء آیه 31) و لا تقتلوا اولادكم من املاق نحن نرزقكم و اياهم و لا تقربوا الفواحش ما ظهر منها و ما بطن و لا تقتلوا النفس التى حرم الله الا بالحق ذلكم وصيكم به لعلكم تعقلون) انعام آیه 151) و فرزندان خويش را از بيم فقر مكشيد كه ما شما و ايشان را روزى مى دهيم و به كارهاى زشت آنچه عيان است و آنچه نهان است نزديك مشويد و نفسى را كه خدا كشتن آنرا حرام كرده جز به حق مكشيد اينها است كه خدا شما را بدان سفارش كرده است شايد تعقل كنيد. وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ و كسى كه از خدا پروا كند براى او راه خروجى (از مشكلات) قرار مى‏دهد و او را از راهى كه گمان نمى‏برد روزى مى‏دهد و كسى كه بر خدا توكل نمايد او برايش كافى است (طلاق آیه 2و3)
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    احسنت
  • ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    دیگه قرار نشد حرف مفت بزنی
  • احمدی ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    جمعیت باید متناسب با منابع تنظیم بشه نه بیشتر نه کمتر البته با اینده نگری و توجه به نسل های دیگر
  • علی ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 0
    دجال(کسی که درروزی رساندن به مردم توانایی زیادی دارد) جالبه نه وقتی میگن دجال همین دم ودستگاه ماسونیست ببینید اینهاهمه کدهاییست که داده اند اینها به غذا توجه زیاد دارند حالابعید نیست یه فردی روهم بین خودشون الم کنند ولی اصل دجالیت همین فراماسونها هستندکه دیگه یواش یواش دارن دست خودشون رو رو میکنند وزمان رو برای بروز تفکراتشون آماده میدونند آیا میدونید ظهور دجال با امام زمان همزمان یا شاید بعد از ظهور باشه پس لطفا برای ظهور آقا آماده باشید(شماروبه خدا این نظر روبزارید مردم بخونن یااینکه خودتون یه مقدار مردمو آگاه کنیدشما که صاحب رسانه اید مسئولید (حدیثها درمورد ناآرامی شام.روایات در مورد ملک عبدالله. تعطیلی حج.صحبتهای اخیر آقا درملاقات جانبازان رو بخونید ایشون گفتند حکم جهاد میدم اما فعلا زوده فعلا باید جهاد تبلیغی کنید تبلیغ چی تبلیغ کی مسلما تبلیغ پفک وصابون رونگفتند مشرق توهم نمی خواهی برا آقا کاری بکنی واقعا دل آدم آب میشه(اللهم عجل لولیک الفرج)
  • sahere ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    ناشناس 10:41 چرا همه چیو به شکم ربط میدید. خدا هرگز بنده هاش رو فراموش نمیکنه. مشکل اینه که ما خدا رو فراموش کردیم و چشممون به خلق خداست.
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    افزایش جمعیت یعنی توانایی کشور در بهره برداری و افزایش بهره وری در دولت
  • علی حقجو ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    اگر این 14 میلیون صهیونیست نابود بشوند شش میلیارد نفر مردم دنیا به راحتی می توانند زندگی کنند. عطش آن 14 میلیون برای جمع آوری ثروت، نمی گذارد بقیه آسوده باشند. چشم تنگ دنیادار را/ یا قناعت پر کند یا خاک گور
  • علی حقجو ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    چون وجدانا گفتی جواب میدم . خداییش وجدانا امکانات درون کشور به راحتی توان پاسخگویی به 250 میلیون نفر جمعیت را داره به شرطی که مسیولین اراده این کار را داشته باشند و به توان داخلی برای پیشرفت تکیه کنند و به خدا توکل کنند و دنبال اجرای نظریات باطل غربی ها در کشور نباشند و به کدخدا تکیه نکنند
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    جمعیت زیاد یه هیچ دردی نمیخوره. قطر چند میلیون جمعیت داره؟ امارات چند میلیون جمعیت داره؟ ولی سوریه و مصر و لیبی چقده جمعیت داشتن؟؟؟؟؟؟؟ چرا مملکتشون به این وضع افتاد. یه علت بیشتر نداشت مردم فقیر بودند مردم فقیر همیشه از حکومت ناراضی هستند خواه اسلامی باشه خواه لائیک. به جای این حرفا باید درامد مملکتو مثل قطر و امارات بالا برد تا مردم مثل کوه پشت حکومت وایستند. ادم ثروتمند هیچگاه دنبال خون و درگیری نیس. امیدوارم چاپ بشه
  • دامغانی ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    من از رویا خانم می خواهم که آرزویش را اگر راست می گوید لااقل در باره خودش اجرا کند البته راجع به خانواذه اش هم شاید بتواند زودتر از دعایش را مستجاب کند اما راجع به دیگران ما دع می کنیم اللهم اشبع کل جائع
  • pejman ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    جون وجدانا گفتی بزار راستشو بهت بگم.مهمترین فاکتور برای افزایش جمعیت معقولانه ابتدا داشتن آب وسپس زمین در کشور ما مصرف آب چهر برابره استاندارده جهانیه و طبق نظر کارشناسان در صورت مصرف درست سرزمین ما میتونه 60میلیون رو ساپورت کنه و در این حالت به عدد 15 میلیون میرسم.با یک حساب سر انگشتی الان 60 میلیون اضافه جمعیت داریم...چه مسولین بخوان و چه نه تا 5 سال آینده 60 میلیون تشنه لب و.... خواهیم داشت.با نظریات شیاطین غزبی کاری نداریم ولی خودمان میتوانیم عمق فاجعه جمعیت فعلی را هم بفهمیم.
  • ایران ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 1
    ای کاش میتوانستم زن بگیرم تا شاید خدا به من بچه بده.
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 0
    خودکفایی موقتی یا به عبارتی تقلبی با آب چاه های عمیق یعنی غارت منابع طبیعی متعلق به همه ی نسل ها و به جان خریدن لعنت آیندگان.
  • ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 0
    کسانی که عدد 250 میلیون را مطرح می کنند میشه بفرمایند چرا 200 یا 300 میلیون نه؟
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 0
    مدیریت آقایون روهم در بقیه پست ها مشاهده کردیم همچین فرقی نداشت!
  • ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    2 0
    به نظرت الان چینی زبان جهانیه؟
  • ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 0
    عزیزم شما لازم نیست چهارتا عیال اختیار کنی به جاش با عمل به همون چیزایی که میدونی و عمل نمی کنی جامعه ای بساز که اون وهابی و چهار تا زنش و شونزده تا بچش به حقانیت راهت ایمان بیارن.
  • ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    به ما نمره نمی دادن فقط باید پاس می کردیم من چهار بار شرکت کردم تا پاس کردم آخه تستی بود شانسی میزدم خههههه
  • ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    من تا کار با درآمد مکفی پیدا نکنم زن هم نمی گیرم چه برسه به بچه دار شدن. حالا می خواد پروژه هرکی باشه
  • ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    شما هر چی استدلال بیاری میگن ان کس که دندان دهد نان دهد!
  • ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    یعنی الان من کار ندارم از سن ازدواجم داره میگذره تقصیر اصلاح طلباس؟پس اون هشت سال کذایی چی بود؟
  • ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    باید منطقی و علمی حرف زد. میزان جمعیت یک کشور باید متناسب با امکانات آن کشور باشد. عواملی مانند سیاست و و ضعیت اقتصادی هم اثر گذار هستند ولی در کل باید یه تعادل برقرار باشد در غیر اینصورت همه چیز به هم می خورد
  • ناشناس ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    مرگ و هزاران لعنت بر سیاست مداران کثیف امریکا که هیچ چیز و هیچ کس جز خود و منافع پلبد خودشان برایشان مهم نیست نه تنها بمب اتم شان را بر سر مردم بی پناه ازمایش میکنند بلکه غذای مردم بی گناه هم سلاح انهاست شرم بر انها که میگویند مرگ بر امریکا باید حذف شود از کدام ابروی ریخته نشده امریکا دفاع میکنند ؟ تا دنیا دنیاست مرگ بر امریکا و سیاست مداران سنگ دل و خون خوارش
  • ناشناس ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 0
    آفرین متاسفانه خدا و قدرت بی حد و اندازه اش از ید ما رفته و فقط میگیم فلان کشور مرخصی زایمان اش بیشتره و در امدشون افزون تر همه چیز شده همین محاسبات دو دو تا چهار تای غقل خودمون
  • علی ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 1
    تا هر وقت صهیو نیست ها بخواهند ما را با غذا قتل و عام کنند. هر ملت باید غذایش را خودش تولید کند. قحطی مصنوعی که انگلیس در جنگ جهانی اول در ایران ایجاد کرد و هشت میلیون ایرانی را که پدران و مادران ما بودند قتل و عام کرد را در تاریخ بخوانید ملت بیدار باشید بابا سانسور نکن وگرنه سایتتون را نگاه نمی کنم.
  • ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 2
    مرگ بر صهیونیست ها انها به فرموده رهبر عزیزمان 25 سال اینده را به فضل خدا نمی بینند. و مکرواو مکر الله
  • ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 0
    از خودت شروع کن!
  • علیرضا ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 0
    به شخصِ هیچ دلیل منطقی ای برای افزایش جمعیت، در سطح کره ی خاکی نمیبینم...
  • ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    افرین مهماندار حرف حق برای یه عده صرف نمیکنه میگن مفت به حرفای مسخره خودشون گوش کنن تهوع میگیرن
  • ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    چندتا بچه کافیه دو تا ده تا بیست تا انسان عاقل و باشعور خودش تصمیم می گیرد بچه زیاد داشتن ویانداشتن مهم نیست مهم این است یک انسان تحویل جامعه بدهی نه یک انگل ،وحشی ،عوضی
  • ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    0 0
    وافعا برای ناشناس دوم متاسفم.عزیز دل من اینکه با روشهای علمی خودکفایی داشته باشیم با حداقل استفاده از منابغ آب که کسی توش شکی نداره، منتها بعضی ها اصلا با اصل خودکفایی مخالفن
  • ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    1 0
    کسی از شما نخواست بچه بزایی! هر کسی لیاقت فرزند و باقیات صالحات نداره.
  • ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    0 1
    جوک سال: مردم سوربه فقیر بودن!!!!
  • دوست ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    0 0
    با سلام افراط وتفریط درهرکاری اشتباه است حتی دراین مورد خانواده ایرانی خودبهترمی داند نسبت به درامدی که دارد چگونه رفتار کند این موضوع دستوری نیست بلکه باید هرشخص ویا مسئولی اول وظیفه خودراانجام دهد تانتیجه مثبت ان رادرزندگی مردم ببیند
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    0 1
    "محبت‌آمیزترین کارِ یک خانواده بزرگ با نوزادش، این است که او را بکُشد" همين يك جمله براي شناخت عمق شخصيت اين به اصطلاح نظريه پردازان كافي است
  • unknown ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    0 1
    خانم مارگارت مبتکر فرزند آوری برنامه ریزی شده معتقداست کشتن فرزند عین محبت است .پس کودک کش های زمانه ما ازجمله صهیونیست ها وآل سعود بیشترین محبت را در حق کودکان به جا می آورند!!!!
  • حسین ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    1 0
    وااااای . ناشناس ۲۱:۳۹... ینی داغونم کردی با این کامنتت. خرابتم. خخخخ خعلی باحال بود. لایک
  • نشونه ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    0 0
    نادرست ها اصلاح بشن حرف انسانی تریه
  • سعید ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    4 0
    قبولت دارم.بابا اصلا حدیث هست که میگه اول زانوی شترو ببند بعد توکل کن به خدا،آخه قربون خدا برم من با شکم گشنه و بی کاری و بدون هیچ آینده ای...فردا همین بچه لعنتت نمی کنه که چرا منو به دنیا آوردین.من که روزی سه بار آرزو میکنم کاش مادرم منو نمی زایید
  • ناشناش ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 1
    کشورهای غربی از پشت حمله می کنند
  • نازنین ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
    4 0
    یکی از مشکلات اساسی کشورمون جمعیت زیادشه.اگه جمعیت ایران40میلیون بود خیلی بهتر بود.جمعیت زیاد باعث افزایش بیکاری،فقر،تورم،رکوداقتصادی،ازبین رفتن منابع طبیعی،نبود مسکن،افزایش جرم و فساد و در نهایت بدبختی و نابسامانی را در پی خواهد داشت.کسانی که حرف از جمعیت زیاد میزنن صاحبان ثروت و صنایع اند،صاحبان بزرگترین کارتل های اقتصادی کشورن که با شعار افزایش جمعیت فقط و فقط به فکر نیروی کار ارزان هستن که برن براشون 24ساعته کار کنن،اونوقت خودشون بخورن و بخوابن و شکمشونو بزرگ کنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس