کد خبر 469130
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

عزت‌الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود شخصیت‌پردازی، کمدی موقعیت، دیالوگ‌های نسبتاً قوی، موسیقی شاد و خاطره‌انگیز تیتراژ، همراه با انتخاب سوژه‌ها و موضوعات روز را از ویژگی‌های طنز تلویزیونی شب‌های برره دانست.

به گزارش مشرق، عزت‌الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: مجموعه طنز تلویزیونی شب‌های برره از پربیننده‌ترین برنامه‌های نمایشی تلویزیون بود.

شخصیت‌پردازی، کمدی موقعیت، دیالوگ‌های نسبتاً قوی، موسیقی شاد و خاطره‌انگیز تیتراژ، همراه با انتخاب سوژه‌ها و موضوعات روز این مجموعه را متمایز ساخته بود.

این مجموعه، همانند سایر برنامه‌های تلویزیونی خالی از اشکال نبود. اشکالات شورای محترم نظارت را تا حدی وارد می‌دانستم. تلاش کردیم با همکاری نویسندگان و کارگردان محترم، تا حد امکان نقایص آن را برطرف کنیم.

اخیراً در فضای مجازی بخش‌های زیادی از این سریال با بسته‌بندی‌های کوتاه و جذاب توسط خود مردم منتشر شده است. هر وقت خسته می‌شوم، آن‌ها را می‌بینم و حالم خوب می‌شود.

به نظر من انتشار قطعات کوتاه از مجموعه‌های طنز، آن‌ هم در فضای مجازی کار بسیار خوبی است. معتقدم نوع اشکالاتى که ممکن است در قسمت‌های کامل یک سریال وجود داشته باشد، در قطعات کوتاه، تا حد زیادی موضوعیت ندارد.

شخصاً از سکانس‌هاى بازى شطرنج، سربازگیرى و جنگ فرضى! بیشتر لذت مى‌برم.
عکس مربوط به بازدید از پشت صحنه این سریال است:

خاطره ضرغامی از «شب‌های برره» + عکس


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    صدوسیما به بهانه تغییر لهجه! مردم و در اصل به خاطر انتقادات جلوی پخش این رو گرفت حالا ازش خاطره تعریف می کنن؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس