کد خبر 469576
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷

عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود تصویری از آشپزیش در یکی از سفرهای خارجی خود را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود تصویری از آشپزیش در یکی از سفرهای خارجی خود را منتشر کرد و نوشت:

آموزش آشپزی ضرغامی + عکس
تصویر مربوط به آشپزی من! در یکی از هتل های خارج از کشور است. با استفاده از یک کتری برقی ساده، آب جوش را داخل یخدان موجود در سرویس اتاق می ریزیم و یکی از انواع کنسروهای خوشمزه ای را که از ایران آورده ایم را درون آن قرار می دهیم تا گرم شود. بعد با نان باگت خریداری شده از سوپر مارکت نزدیک هتل بهترین غذا را می خوریم.
ارزان، سالم، حلال و پاک، خوشمزه، سرعت در طبخ و ... همه از ویژگی های آن است. آداپتور احتیاطی برای استفاده از انواع پریز های برق فراموش نشود. ظاهر و باطن، تجربه ای بود که در اختیارتان گذاشتم.


***پی نوشت ****
شهید مطهری در تفسیر آیه "فلینظر الانسان الی طعامه"(عبس 24) می گوید: انسان همان اندازه که به غذای مادی خود اهمیت می دهد باید، به غذای معنوی و روحی خود نیز توجه کند.
باید نگاه (دقت) کند، خوراک فکری خود را از چه کسی می گیرد . آیا سالم است، آیا مناسب او هست؟ آیا به اندازه کافی به او می رسد ؟
گرفتاری ما آنجایی است که برای غدای مادی خود هزار جور طرح و برنامه و هزینه تراشی داریم ولی غذای فکری را به امان خود رها کرده ایم ! این مسئله در مورد کودکان از اهمیت بیشتری برخوردار است. مطهری می گوید: دادن ماهی بریان به کودک خردسال، خدمت به او نیست! استخوان ها خفه اش می کند!
مراقب باشیم، فضای مجازی است و انواع خوراک فکری رنگارنگ!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    اين تفسير امام باقر عليه السلام است كه منظور از طعام در اين آيه شريفه علم است. عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ ع فِي قَوْلِ اللَّهِ فَلْيَنْظُرِ الْإِنْسانُ إِلى‏ طَعامِهِ قَالَ قُلْتُ مَا طَعَامُهُ قَالَ عِلْمُهُ الَّذِي يَأْخُذُهُ مِمَّنْ يَأْخُذُهُ.
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    آفرین ضرغامی ماشالله
  • ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    چقدر جوون بوده، احتمالا در اوایل کار بوده!
  • ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس