کد خبر 473842
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

رئیس سابق سازمان صدا و سیما در اینستاگرامش نوشت: رئیس جمهور برمی‌گردد... هورا! خبرگزاری‌های دولتی اعلام کردند که آقای رئیس جمهور بعد از نطق امشب، سفر را نیمه تمام گذاشته! و برای شرکت در تشییع پیکر شهدای فاجعه‌ی منا، به ایران برمی‌گردد. هوووورا به این تصمیم ملی!

به گزارش مشرق، عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق رسانه ملی، مطلبی را در خصوص اتفاقات پیش آمده در منا و خبر بازگشت رئیس جمهور بعد از چند روز از نیویورک در فضای مجازی منتشر کرد که در زیر می خوانیم:

ضرغامی: رئیس جمهور برمی‌گردد؛ هورا...
رئیس جمهور برمی‌گردد... هورا!

خبرگزاری‌های دولتی اعلام کردند که آقای رئیس جمهور بعد از نطق امشب، سفر را نیمه تمام گذاشته! و برای شرکت در تشییع پیکر شهدای فاجعه‌ی منا، به ایران برمی‌گردد.

هوووورا به این تصمیم ملی!

فاجعه‌ی بزرگ قتلگاه منا، هر روز ابعاد وسیع‌تری می‌یابد. اخبار رسیده هر لحظه، لایه‌های جدیدتری از بی‌مسؤولیتی، خباثت و جنایات شاهزادگان سعودی را افشا می‌کند.

بدون تردید بخشی از مفقودین، جزء شهدای این حادثه هستند و باید مراقب بود تا کارگزاران سعودی، آنان را در گورهای دسته‌جمعی دفن نکنند!!

در حالی که افکار عمومی به شدت خواستار قاطع‌ترین برخورد رئیس جمهور محترم، در مهمترین تریبون جهانی است، نمی‌دانم چرا چنین اتفاقی نمی‌افتد.

از آقای روحانی بعید بود که با توجه به تجربه‌ی دیپلماتیک‌شان، ندانند که ابعاد حادثه در حدی است که باید در همان ساعات اولیه نیویورک را ترک می‌کردند تا مجبور به لبخندهای مکرر سیاسی در دیدارهای نه چندان مهم نباشند.

با این حال خوب است مشاوران ایشان لیستی از سفرهای نیمه تمام رؤسای جمهور دیگر کشورها که در حوادثی به مراتب کوچکتر از این حادثه بوده است را به ایشان ارائه دهند.

از امیر کویت هم به خاطر وساطت با سعودی‌ها تشکر می‌کنیم!

​سفر نیمه‌تمام روحانی می‌توانست دارای بالاترین پیام دیپلماتیک و سیاسی باشد که از دست رفت و ادامه‌ی حضور ایشان در این سفر، به عنوان کاستن از حساسیت و اهمیت این فاجعه‌ی بزرگ انسانی تلقی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 41
  • mohammda ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    نشت سالانه سازمان ملل نشت بسیار مهمی هست که با منافع ملی ما ارتباط داره. این اتفاق ناگوار در مکه بوده و اگر رییس جمهور دور روز قبل هم بر میگشت کار خاصی در این مورد ازش ساخته نبود همین طور که حالا هم ساخته نیست . چون حکومت فاسد السعود هیج کارییی نمیکنه.
  • ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    سفر نیمه‌تمام روحانی می‌توانست دارای بالاترین پیام دیپلماتیک و سیاسی باشد که از دست رفت و ادامه‌ی حضور ایشان در این سفر، به عنوان کاستن از حساسیت و اهمیت این فاجعه‌ی بزرگ انسانی تلقی می‌شود
  • ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    هووووووووووووووووررررررررررررررررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    توروخدا باخون حجاج دیگه بازی نکنین
  • رسول مشهدي ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    ايكاش آقاي ضرغامي ذره اي از اين بصيرت و خوشمزگي خود را در زمان زلزله زرقان در استان آذربايجان براي رفيقشان آقاي احمدي نژاد به خرج ميدادند.در روز 21 مرداد سال 91 زلزله زرقان به وقوع پيوست و 2 روز بعد آقاي احمدي نژاد بدون اينكه به اين استان سفر كند به عربستان تشريف بردند.ايشان بعد از حدود 2 هفته پس از بازگشت از سفر عربستان به اين استان سفر كردند.ايشان حتا يك پيام تسليت نيز براي مردم اين استان نفرستادند.ولي در همان ايام درگذشت مادر رييس جمهور سيرالئون را به وي تسليت گفتند.
  • aras ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    قرار بود پاسپورتها ارزش پیدا کنه در حالیکه شناسنامه ها داره باطل میشه اونوقت حرف از منافع ملی میزنید؟!
  • ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    دیدین که رییس جمهور با سابقه دیپلماتیکی دارند آقای ضرغامی چطور از تریبون سازمان ملل برای این حادثه ناگوار استفاده کرد،فرق حرف احساسی آل سعود خوشحال کن شما آقای ضرغافی با سخنان با درایت رییس جمهور ایجا معلوم می شه
  • ایرانی ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    جای تاسف است.
  • ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    سوء استفاده سیاسی حتی از کشته های مظلوم حج. واسفا بر این سیاست هایی که اخلاق و مروت و ... نمی شناسد
  • علی ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    0 0
    درود بر آقای روحانی رئیس جمهور محترم که هم حرفهایش را زد و هم اعلام اعتراض کرد ضرغامی جان هورررررررااااااا برای چی ؟؟؟!!!! . حرس خوردن نماینده عربستان را حتما دیدید؟ واقعا ملی فکر کنیم .
  • محسن ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    0 0
    تأسف برای کی؟ برای ضرغامی یا روحانی؟
  • مهدی از قم ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    واقعا سفسطه هم حدی دارد.اگر کسی هم حرف نزنه که باز شما در فشانی میکنید و میگید چرا کسی اعتراض نمیکنه اگر هم کسی اعتراض کنه که این اراجیف را سر هم میکنید
  • مهدی از قم ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    خداوکیلی اگر خودت یا اقوامت در این حادثه بودید به این عکس العمل ریس جمهور راضی بودی؟؟؟؟
  • مهدی از قم ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    واقعا دستشون در نکنه از این همه استفاده.دمشون گرم.شنیدم سعودی ها بعد از این استفاده بهینه همه دست به خودکشی زدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس