ضرغامی در صفحه اینستاگرامش نسبت به خبر مفقود شدن رکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان عکس العمل نشان داد.

به گزارش مشرق، ضرغامی در صفحه اینستاگرامش نسبت به خبر مفقود شدن رکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان و سخنان ضد و نقیض مقامات عربی عکس العمل نشان داد و نوشت:

عکس العمل ضرغامی نسبت به مفقود شدن رکن آبادی +عکس
 این بزرگوار سفیر سابق ما در لبنان، کارشناس ارشد وزارت امورخارجه و از فعالان سیاسی در عرصه‌ی بین‌المللی است. به رغم اظهارات مضحک سعودی‌ها، که چنین فردی اساساً وارد عربستان نشده است(!) در حال قرائت بیانیه‌ی مراسم برائت از مشرکان در روز عرفه‌ی امسال است.امیدوارم این برادر پرتلاش و مؤثر، همراه دیگر عزیزان و مفقودین این حادثه، به سلامت به میهن اسلامی بازگردد.

تصویر پایین مربوط به ملاقات من با آقای میشل عون، نخست وزیر اسبق، نماینده‌ی فعلی پارلمان و رهبر جنبش میهنی لبنان است که آقای رکن‌آبادی هم حضور داشتند..

پی‌نوشت **********

به نظر می‌رسد امروز واقعیتی به نام دولت سعودی، آنطور که در حقوق و قوانین اساسی حکومت‌ها تعریف می‌کنیم، وجود خارجی ندارد. بعد از مرگ پادشاه قبلی و به قدرت رسیدن جمعی از شاهزادگان جوان، جاهل و جویای نام، مدیریت و قدرت مرکزی که ظاهراً در اختیار شاه فرتوت و بیمار است، عملاً توانایی اداره‌ی حکومت را ندارد.علیرغم اینکه حکام وهابی، کینه‌ای عمیق از جمهوری اسلامی دارند و خود را در صحنه‌ی منطقه و بین‌الملل کاملاً شکست خورده احساس می‌کنند، عمدی دانستن فاجعه‌ی منا، قضاوتی شتاب‌زده است.

آنچه قطعی است، بی‌کفایتی محرز سعودی‌ها در اداره‌ی مراسم بویژه مدیریت پس از حادثه است که حاکی از به هم ریختگی و سردرگمی عمومی در نظام سعودی است..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    0 0
    به نظرم حجاج محترم بازگشته به هیچ وجه نباید ولیمه بدن برای تعزیت و تسلی و احترام به بازماندگان فاجعه عظیم منا و تمام ملت ایران
  • بنده خدا ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    0 0
    امريکاليستي ازحجاج موردنظرخودرا به آل سعودداده تاآنان‌‌را(نظيررکن آبادی)دستگيرکنندوبه آمريکاتحويل دهندوآل سعودبراي پوشاندن ماجرادوکشتارراه انداخت.وباتعلل درتحويل اجسادوسپس دفن آنان درعربستان خواست وانمودکندکه اين افرادتحويل آمريکا داده شده دربين آن دفن شده ها‌بوده‌اند.
  • حمید ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    یکی ازحجاج با اینکه از خانواده اش کسی شهید نشده ولی ولیمه نداد ولباس مشکی به تن کرده ومثل عزاداران عمل میکند اجرشان با رسول الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس