کد خبر 468566
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۶

نیروهای امنیتی عربستان سعودی شب گذشته پس از 4 ساعت درگیری شدید با گروهی از افراد ناشناس در محله "المونسیه" واقع در شمال شهر ریاض پایتخت این کشور دو نفر از آنها را دستگیر کردند.

گروه بین الملل مشرق- نیروهای امنیتی عربستان سعودی شب گذشته پس از 4 ساعت درگیری شدید با دو فرد مسلح در محله "المونسیه" واقع در شمال شهر ریاض پایتخت این کشور  دو برادر 19 و 21 ساله بنامهای "احمد سعید جابر الزهرانی و محمد سعید جابر الزهرانی" را دستگیر کردند.

دستگیری دو تروریست در ریاض+تصاویر

دستگیری دو تروریست در ریاض+تصاویر

دستگیری تیم تروریستی در ریاض+تصاویر

بنابر این گزارش، این عملیات در ساعت 6 صبح روز گذشت به پایان رسید و از مخفیگاه این دو متهم مقادیر فراوانی سلاح، مهمات، مواد منفجره، پول نقد، پرچم و اوراق هویت جعلی کشف و ضبط شده است. حسب اطلاعات منتشر شده، نیروهای امنیتی عربستان در پی دریافت اخباری مبنی بر حضور دو فرد مسلح و مشکوک در یکی از ساختمانهای محله المونسیه ریاض بلافاصله به منطقه اعزام شده و پس از مسدود کردن کلیه مسیرهای منتهی به مخفیگاه مذکور، برای بازرسی از آن اقدام کردند.

دستگیری دو تروریست در ریاض+تصاویر

دستگیری دو تروریست در ریاض+تصاویر

بنابر بیانیه وزارت کشور عربستان، شخصی که موقعیت این منزل را به نیروهای امنیتی گزارش داد پدر دو متهم دستگیر شده بوده است. دو فرد مسلح با دیدن نیروهای امنیتی سعودی با آنها بشدت درگیر شده، اما در نهایت پس از چند ساعت از سوی نیروهای امنیتی دستگیر شدند. طی دو ماه اخیر مناطق مختلف عربستان سعودی صحنه عملیات نیروهای امنیتی این کشور برای دستگیری وابستگان به گروههای القاعده و داعش بوده است. این دستگیری ها پس از 3 عملیات انتحاری اعضای داعش علیه اهدافی در این کشور صورت می پذیرد.

دستگیری دو تروریست در ریاض+تصاویر

دستگیری دو تروریست در ریاض+تصاویر

دستگیری دو تروریست در ریاض+تصاویر

در عملیاتی دیگر نیروهای امنیتی عربستان طی عملیاتی برای دستگیری گروهی از افراد مسلح در یک ساختمان در منطقه "ضرما" واقع در 60 کیلومتری غرب شهر ریاض اقدام کردند که بدلیل نصب دوربینهای مدار بسته، متهمین متوجه حضور نیروهای ویژه پلیس شده و از منطقه گریختند. در حین فرار درگیریها و تبادل آتش میان دو طرف اتفاق افتاد که موجب شد تا افراد مسلح پس از سرقت خودروی یک شهروند سعودی با آن از مهلکه بگریزند.

دستگیری تیم تروریستی در ریاض+تصاویر

دستگیری تیم تروریستی در ریاض+تصاویر

وزارت کشور سعودی طی بیانیه ای شرحی از دو عملیات در داخل و حاشیه شهر ریاض داده و بر دستگیری متهمین فراری تاکید کرده است. در بازرسی نیروهای امنیتی سعودی از مقر متهمین فراری یک کارگاه ساخت مواد منفجره و بمبهای دست ساز، چند صد هزار ریال پول نقد، چندین قبضه سلاح، کمربندهای انتحاری و مقادیر فراوانی مهمات و نقشه های اماکن حساس که تروریستها برای حمله به آنها برنامه ریزی می کردند کشف و ضبط شده است.

دستگیری تیم تروریستی در ریاض+تصاویر

دستگیری تیم تروریستی در ریاض+تصاویر


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • قاسم ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    0 0
    ان شاءالله خون بیگناهان سوری و عراقی دامنشون رو بگیره و همون بلا سر خودشون بیاد.
  • مصطفی ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    0 0
    خوب این جه حرفیه که زدی. با اون پرچم مشخصه اینا عضو کدوم گروه هستند . خالش که نداریم . خوب داعشه دیگه
  • اهوازی ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    0 0
    اینا فیلم آل سعوده میخوان بگن که ما حواسمون هست.
  • ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    0 0
    خیلی پیچیده عمل می کنند . هم فرد را برای مبارزه جلو می فرستند و هم خودشان ادرس او را می دهند که دستگیر شود تا ردی از حمایت عربستان از انها باقی نماند و ذهن مردم منحرف شود
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    0 0
    دارن افکار عمومی رو از جنگ یمن منحرف می کنن اول حادثه ی سقوط جرثقیل حالا هم دستگیری تیم تروریستی و ننه من غریبم بازی سعودیا
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    0 0
    یک چرثقیل روی سرشون خراب کنید.... اییییییی دستش کرم زده اییییییییییی..
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    0 0
    بجای این حرفای بیخودی یکم متنو با دقت بخونین باباشون لو شون داده!
  • ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    0 0
    آشی که از دهه هشتاد میلادی با تاسیس القاعده و داعش درست کرده حالا باید خودش بخوره! در مدارس تکفیری و جنایت رو آموزش میدن اینم نتیجش بچه های بیست سالشون گرگ درنده میشن
  • ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    0 0
    لعنت به شما که یک هشدار +18 نگذاشتید!!!
  • حسين ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    0 0
    الكي مثلا عربستان حامي داعش نيست!!!!!
  • ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    0 0
    ازقدیم گفتن: چاقوهیچ وقت دسته خودشونمیبره آلسعود خودشون داعش رو به وجود آوردن پس هیچ وقت داعش دشمن اونا نمیشه واینا همش سیاه بازیه
  • شهرام ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    0 0
    بابا سعودی ها خودشون تروریست اند دیگه ورود تروریست به عربستان که جای تعجب نداره همین چند ماه پیش پرچم داعش رو گذاشته بودند حوالی خانه کعبه و ازش عکس گرفته بودند به همین راحتی. کسی هم به انها نگفته بود بالا چشمت ابرویه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس