کد خبر 468517
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در روز نهم نوامبر (هجدهم آبان) با رئیس جمهوری آمریکا دیدار و در مورد توافق هسته ای با ایران گفتگو می کند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ماه نوامبر به آمریکا می رود تا در خصوص توافق هسته ای کشورهای 1+5 و ایران با رئیس جمهوری این کشور رایزنی کند.

بر اساس اعلام کاخ سفید، اوباما در روز نهم نوامبر (هجدهم آبان) میزبان نتانیاهو خواهد بود. در این دیدار همچنین تنش های اخیر بین صهیونیست ها و فلسطینی ها در مسجدالاقصی مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد. کاخ سفید بار دیگر بر تلاش های خود در راستای حل بحران خاورمیانه از طریق راه حل دو دولت تاکید کرد.

امروز همچنین «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار است بیست و یکم ماه جاری (دوشنبه هفته آینده) به مسکو سفر کرده و با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه دیدار کند.

پسکوف در این باره گفت: دیدار نتانیاهو با پوتین کوتاه است. پیشتر پایگاه اینترنتی رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که در سفر هفته آینده نخست وزیر این رژیم به مسکو، موضوع حضور کارشناسان نظامی این کشور در سوریه مطرح خواهد شد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس