مسئولان برگزاری نمایشگاه کتاب کرج در اقدامی قابل تحسین از مسئول غرفه نشر نگاه خواسته‌اند کتاب‌های ید‌الله رویایی و یغما گلرویی را در ایام برگزاری این نمایشگاه به بازدیدکنندگان ارائه نکند.

به گزارش مشرق، مسئولان برگزاری نمایشگاه کتاب کرج در اقدامی قابل تحسین از مسئول غرفه نشر نگاه خواسته‌اند کتاب‌های ید‌الله رویایی و یغما گلرویی را در ایام برگزاری این نمایشگاه به بازدیدکنندگان ارائه نکند.

 
کتاب‌های یدالله‌ رویایی؛ شامل مجموعه اشعار این شاعر و کتاب شعر زمان ما (اشعار و تحلیل شعرهای رویایی به قلم فیض شریفی)، و کتاب‌های یغما گلرویی اعم از مجموعه‌های «تصور کن»، «من رویایی دارم» و «باران برای تو می‌بارد» از روز دوم از سوی غرفه نشر نگاه نمایشگاه کتاب کرج ارائه نمی‌شوند.

ممانعت از فروش آثار دو شاعر هتاک در نمایشگاه کتاب البرز

مهدی ابدالی، مدیر اجرایی نمایشگاه کتاب کرج در پاسخ به سوال خبرنگار آنا که به صورت تلفنی با او ارتباط برقرار کرده بود، به دلیل عدم اطمینان و شناسایی خبرنگار از ارائه پاسخ امتناع کرد.

در ادامه ماجرای این واکنش مسئولان نمایشگاه کتاب کرج در خصوص جلوگیری از کتاب‌های رویایی و گلرویی، سیدعباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ که صبح امروز، سه شنبه 24 شهریورماه در تالار وحدت برگزار شد، نسبت به این خبر اظهار بی‌اطلاعی کرد.

لازم به ذکر است این دو شاعر پیش از این در بعضی  آثارشان اشعار توهین آمیزی نسبت به نظام و مردم داشته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • علوی ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    از این اقدام اسلامی و ارزشی تشکر می کنیم
  • امید ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    جای استاد بزرگوار و معلم بزرگ شهید مطهری این روزها واقعا سخت خالی احساس میشه نمیدونم چرا بدون دلیل و پاسخ بر فرض هتاکی بجای پاسخ گویی به این نمونه موارد حذف کردن رو سرلوحه قرار میدیم و هم از دلیل قانع کننده فرار میکنیم و هم مظلومیت برای کسی که شمافرمودید هتاک میخریم بجای فضای گفتگو و بیان دلیل برهان و سرجا نشوندن حرفهای بدور از واقعیت حذف و یاد گرفتیم یا علی
  • صادق ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    از این اقدام انقلابی صمیمانه سپاسگزاریم
  • رها ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    چه عجب یه حرکت با غیرتی دیدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس