اخیراً پس از بازداشت "م.م" و "ف.ا" دو شاعر و ترانه‌سرای آهنگ‌های مبتذل، از شاگردان و وصل به حلقه "یغما گلرویی" (شاعر ترانه‌های خواننده‌های لس‌آنجلسی و شاهین نجفی ـ مرتد و هتاک به مقدسات) سایت‌ها، شبکه‌ها و رسانه‌های بیگانه هجمه ـ اصطلاحاً ـ حقوق بشری! خود را علیه نظام و در دفاع از این زوج تقویت کرده‌اند که البته همین حمایت‌های بی‌دریغ نیز خود گواه دیگری بر مدعای مسئله‌دار بود آن دو است.

به گزارش مشرق به نقل مؤسسه راهبردی دیده‌بان، همواره یکی از ابزارهای مهم مورد توجه دشمنان انقلاب اسلامی در جبهه تهاجم فرهنگی، مقوله‌هایی چون نویسندگی، داستان‌نویسی، شاعری و... بوده است. از این‌رو نویسندگان، داستان‌نویسان و شاعران دست‌پرورده ‌سرویس‌های غربی کم نبوده‌اند که با جریان‌سازی‌های متنوع و متناسب حوزه مکتوبات را نشانه رفته‌اند.

البته پس از کشف و خنثی‌سازی برخی از این توطئه‌ها معمولاً ابزارهای جنگ روانی دشمن هم به کار افتاده و با حربه‌هایی چون عدم آزادی بیان و نقض حقوق بشر فضای رسانه‌‌ای [ماهواره‌ها، سایت‌ها و بعضی دنباله‌های داخلی] را پر می‌کنند از حرف‌ها و نوشته های تکراری.



برای مثال "تاریخ‌سازی، سیاه‌نمایی گسترده از فضای اجتماعی ایران، قبح‌زدایی از خط‌قرمزهای شرعی و عرفی جامعه،‌ حیازُدایی، ترویج بی‌بندوباری اخلاقی و..." از موضوعاتی است که در قالب شعر، داستان و فیلمنامه یا تغذیه محتوایی رسانه‌های فارسی زبان ضد انقلاب دستمایه این افراد شده است.

نوعاً اما پس از شناسایی و دستگیری این افراد ـ ارتباط و تأمین محتوا برای شبکه‌های ماهواره‌ای غربی و سرویس‌های فرهنگی وابسته به سیستم‌های جاسوسی‌شان اغلب علاوه بر ضدفرهنگی بودن، ماهیت جاسوسی نیز به خود می‌گیرد ـ‌ بوق‌های تبلیغاتی دشمن و رسانه‌های وابسته و دلداده به آنها می‌کوشند تا شخصیتی صرفاً فرهنگی/هنری و به دور از ارتباط‌های معنادار هدایت‌شده از سوی جریان‌های ضد انقلاب به نمایش بگذارند.



یکی از فعالیت‌های بعضی از نویسندگان، ‌شاعران و خبرنگاران غرب‌زده و وابسته حضور در کلاس‌ها، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تهیه‌شده توسط نهادهای ـ به‌اصطلاح ـ فرهنگی غربی است. کشورهایی چون سوئد، اتریش، آلمان، چک، هلند و... از دیرباز و اخیراً امارات(دبی) میزبان چنین محافلی بوده‌اند.

در همین راستا اخیراً پس از بازداشت "م.م" و "ف.ا" دو شاعر و ترانه‌سرای آهنگ‌های مبتذل، از شاگردان و وصل به حلقه "یغما گلرویی" (شاعر ترانه‌های خواننده‌های لس‌آنجلسی و شاهین نجفی ـ مرتد و هتاک به مقدسات) سایت‌ها، شبکه‌ها و رسانه‌های بیگانه هجمه ـ اصطلاحاً ـ حقوق بشری! خود را علیه نظام و در دفاع از این زوج تقویت کرده‌اند که البته همین حمایت‌های بی‌دریغ نیز خود گواه دیگری بر مدعای مسئله‌دار بود آن دو است.

در انتها برخی‌ عکس‌های خانم "ف.ا" و حضورش در محافل غربی را جهت اطلاع بیشتر خوانندگان قرار می‌دهیم. پیشاپیش از پوشش ناهنجار برخی عکس‌ها پوزش می‌طلبیم.




ف.ا،‌ رویا زرین و آتنا فرخ‌زاد(در میان شرکت‌کنندگان محافل به اصطلاح ادبی غربی)


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • زادهوش ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 1
    ماشاءالله به قوه قضائیه لطفا با قدرت هتاکان و هنجار شکنان را مجازات کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس