کد خبر 467665
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

اعلام حمایت باشگاه‌های النصر، الشارقه و التعاون از الاهلی در دیدار مقابل نفت

به گزارش مشرق، سه باشگاه بزرگ اماراتی حمایت خود را از تیم الاهلی مقابل نفت تهران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اعلام کردند.

عبدالله بوعمیم عضو هیئت مدیره باشگاه النصر اعلام کرد که باشگاه النصر از طریق شبکه های اجتماعی حمایت خود را از تیم الاهلی مقابل نفت اعلام کرده‌اند.

وی گفت:ما همه پشتیبان نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و از اینجا به تمام هواداران تیم النصر اعلام می کنم که برای حمایت از تیم الاهلی مقابل نفت تهران در ورزشگاه راشد حضوری پرشور داشته باشند.

خالد صفر الهرمودی عضو هیت مدیره باشگاه الشارقه اعلام کرد: باشگاه الشارقه و بازیکنان و هوادارانش پشتیبان تیم الاهلی در این ماموریت ملی هستند و برای تیم الاهلی آرزوی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارند.

مدیر عامل باشگاه التعاون گفت: پشتیبانی و حمایت از تیم الاهلی مقابل نفت وظیفه هر اماراتی است زیرا الاهلی امروز نماینده ملت امارات در لیگ قهرمانان آسیا است و پیروزی الاهلی و راه یابی اش به مرحله نیمه نهایی افتخاری برای تمام ملت امارات است و ما برای الاهلی در این دیدار آرزوی موفقیت می کنیم.

مسابقه رفت دیدار تیم های نفت ایران و الاهلی امارات در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده امارات به پایان رسید.

طبق برنامه مسابقه برگشت دو تیم فردا ساعت 20 و 55 دقیقه به وقت تهران در ورزرشگاه راشد دوبی برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس