کد خبر 467722
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

قرار است سرمربی تیم ملی فوتسال عصر امروز در جلسه‌ای که بین رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته فوتسال و رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال برگزار می‌شود انتخاب شود.

به گزارش مشرق، هر روز رئیس کمیته فوتسال اعلام می‌کند که سرمربی تیم ملی فوتسال امروز و فردا انتخاب می‌شود، اما واقعا دیگر این مسئله برای ما هم خسته‌کننده شده است! تیم ملی قرار است بهمن‌ماه در رقابت‌های جام ملت‌های 2016 آسیا شرکت کند اما هنوز وضعیت اولیه خود را نمی‌داند! واقعا این شاهکاری است که تنها از پس مسئولان فدراسیون فوتبال برمی‌آید!

در این بین آقای رئیس هر روز یک حرف می‌زند؛ روزی می‌گوید خسوس بهترین مربی است، فردای آن روز می‌گوید دیگر با خسوس مذاکره نمی‌کنیم؛ روزی می‌گوید شمسایی فرد اول برای هدایت تیم ملی است، فردا آن روز می‌گوید نباید سرمایه‌سوزی شود و البته این چرخه بارها و بارها در این مدت تکرار شد!

حالا نوبت به بازی با سایر سرمربیان است! بازیگر این سکانس ناظم‌الشریعه است که روزی آقای رئیس او را به عنوان فرد دوم می‌شناسد و فردای آن روز وی را به عنوان شخص اول نیمکت تیم ملی معرفی می‌کند! آن چیزی که واضح و مبرهن است این است که در این مدت کوتاه باید یک سرمربی‌ای روی نیمکت بنشیند که حداقل تجربه‌ بین‌المللی در گذشته داشته باشد نه اینکه بخواهد در این مدت تازه تجربه‌اندوزی کند.

حالا آقای رئیس در نامه‌ای که به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال داده، نام محمد ناظم‌الشریعه را به عنوان سرمربی اعلام کرده و در کنار آن محمد هاشم‌زاده به عنوان دستیار، علی صانعی به عنوان مدیرفنی و نام یک بدنساز و مربی دروازه‌بان‌ها هم دیده می‌شود.

البته شاید این پایان کار نباشد چرا که به نظر می‌رسد آقای رئیس به دنبال مسائل دیگری است و می‌خواهد پس از اتمام لیگ و پایان کار وحید شمسایی با تاسیسات او را به تیم ملی بیاورد. حالا قرار است عصر امروز نشستی بین علی کفاشیان، عباس ترابیان و رضا افتخاری برگزار شود تا در خصوص سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تصمیم‌گیری صورت بگیرد. حالا باید دید پس از 9 ماه سرانجام تکلیف سرمربی تیم ملی فوتسال مشخص می شود یا همچنان باید منتظر امروز و فرداهای آقای رئیس باشیم!
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس