کد خبر 467316
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: مقابل استقلال فوتبالی ارائه می‌کنیم که مایه سربلندی فوتبال آذربایجان شود.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از مسابقه با استقلال گفت: بازی با استقلال و پرسپولیس همیشه سخت است و فارغ از اینکه تیم‌ها در چه جایگاهی باشند. استقلال در رده سوم جدول است و شرایط خوبی دارد اما با توجه به میزبانی ما تلاش‌مان این است که یک فوتبال خوب و تماشاگر پسند ارایه کنیم و در جدول هم شرایط خودمان را بهبود ببخشیم.  امیدوارم که هواداران آذربایجان به ورزشگاه بیایند و تیم ما را مقابل استقلال حمایت کنند.

وی در مورد همزمانی بازی‌های تراکتورسازی و گسترش و اینکه هواداران نمی‌توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند، گفت: باید با مسئولان سازمان لیگ صحبت کنیم که شرایطی ایجاد کنیم که بازی دو تیم آذربایجانی همزمان نباشد و هر دو تیم بتوانند از حضور هواداران آذربایجانی استفاده کنند و حداقل ساعت برگزاری مسابقات تغییر داشته باشد. بنابراین به مسئولان باشگاه می‌گوییم که در این رابطه با سازمان لیگ مکاتبه کنند و اگر نمی‌توانند بازی تیم‌های گسترش و تراکتورسازی در دو روز متفاوت باشد در ساعت‌های مختلف باشد.

کمالوند در مورد بازی زیبا و نتیجه‌گرایی در فوتبال گفت: در فوتبال ما نتیجه‌گرایی در فوتبال مهم است اما خودم شخصا دوست دارم تیمم خوب بازی کند و زیرا پشت بازی خوب نتیجه هم هست همان زمان که در رده پانزدهم بودیم هم گفتم خوب بازی می‌کنیم و اکنون هم که در رده چهارم هستیم مغرور نمی‌شویم و در باد نتایج هفته‌های قبل نمی‌خوابیم و استقلال کادر فنی مجرب و تیم خوبی دارد و قطعا به دنبال کسب سه امتیاز در کنار ارایه فوتبال زیبا هستیم.

وی در مورد جایگاه گسترش در پایان لیگ برتر گفت: آنچه بین ما و باشگاه صحبت شده تلاش می‌کنیم تیم در جایگاه تک رقمی قرار داشته باشد. گسترش در هفته‌های آخر فصل گذشته دلهره سقوط را داشت و تلاش می‌کنیم این فصل یک برنامه آبرومند داشته باشیم و رتبه تک رقمی باشد و برنامه‌ مدونی داشته باشیم.

سرمربی گسترش در مورد مصدومان تیمش ،گفت : محمد امین درویشی مصدوم است و عمل جراحی کرد و 2 ماه او را در اختیار نداریم و ترشیز هم مصدوم است و یک بازی دوستانه با ماشین سازی انجام دادیم که چند بازیکن تیم‌مان مصدوم شدند.

وی در مورد شناختش از استقلال گفت: استقلال را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و به نقاط قوت و ضعفش آشنا هستیم و با یک سیستم مناسب مقابل این تیم قرار می‌گیریم و با خنثی کردن حملات استقلال و بستن راه نفوذ آنها بازی را به گونه‌ای جلو ببریم که تیم ما نتیجه بگیرد. تیم‌ها در 5 هفته به خوبی حریفان را آنالیز کرده‌اند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و استقلال پرمهره‌ترین و گران‌ترین تیم لیگ است و مهره‌های خلاقی در اختیار دارد ولی بازیکنان ما در شرایط خوبی هستند.

کمالوند در مورد اینکه قول پیروزی مقابل استقلال را می‌دهد، تصریح کرد: قول دادن کار خوبی از سوی یک مربی برای یک بازی خوب نیست اما قول دراز مدت خوب است و از ابتدای فصل گفته‌ام دنبال رتبه تک رقمی هستیم ولی در یک بازی ممکن است اتفاق‌های غیرمترقبه رخ بدهد ولی فردا فوتبالی بازی می‌کنیم و فوتبال آذربایجان را سربلند می‌کنیم.

سرمربی تیم گسترش در مورد اینکه از قول او نوشته شده در صورت استفاده از پروپیچ از استقلال شکایت می‌کند، گفت: در 6-7 روز اخیر با هیچ رسانه‌ای صحبت نکرده‌ام تا هم آرامش داشته باشیم و یک کمی هم مریض احوال بودم و هیچ مصاحبه‌ای نداشته‌ام.

کمالوند در مورد ممنوع المصاحبه شدن بازیکنان گسترش، گفت: همیشه با رسانه‌ها تعامل داشته‌ام و در حساس ‌ترین زمان ممکن تمرین تیم را رها کردم و نزد شما به نشست خبری آمدم .به قول ضرب المثلی دوری و دوستی و بازیکنان آزاد هستند و می‌توانند با هر رسانه‌ای صحبت کنند و این ارتباط می‌تواند به پیشرفت فوتبال کمک کند.

وی در مورد وضعیت بازیکنان گسترش و حضورشان در تیم ملی، گفت: با آمدن مهدی کیانی احساس کردیم نیازی به دیگو نداشتیم و با حضور داریوش شجاعیان دیگر نیازی به پیمنتا مارکار صحبت کردیم که شجاعیان می‌تواند به تیم ملی ایران کمک کند و او پدیده بی‌چون و چرای لیگ ایران بوده است. در بازی حذفی هم رضا کریمی را بازی دادم اما اردو‌های پیاپی بازیکنان تیم ملی جوانان است و نمی‌شود با تیم ملی تعامل نکرد. بازیکنان ما دراردوی تیم ملی جوانان بوده‌اند و ملی‌پوشان جوان را در اختیار نداشته‌ایم که از آنها استفاده کنیم ولی کم کم از آنها استفاده خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس