کد خبر 467190
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: اگر امکان داشته باشد، بازی استقلال ـ راه‌آهن را عقب می‌بریم و اگر امکان نداشته باشد این کار را نخواهیم کرد.

به گزارش مشرق، غلامرضا بهروان درباره دیدار تیم‌های کارای شیراز و سپاهان در جام حذفی گفت: ما به هیأت فوتبال شیراز اعلام کرده‌ایم که نور ورزشگاه را درست کنند اما آنها به ما گفتند که بازی را زودتر برگزار کنید که البته شدنی نیست چرا که هوا گرم است و زودتر از این نمی‌شود بازی را برگزار کرد. از طرف دیگر برای انجام بازی جام حذفی باید سه ساعت تا غروب آفتاب زمان داشت که به هر حال این مشکلات هم وجود دارد.

وی درباره میزبانی شیراز برای این بازی اظهار داشت: قطعاً شیراز میزبان این بازی خواهد بود اما ساعت بازی را جلو کشیدیم و از هیأت فوتبال شیراز خواستیم که نقایص نور ورزشگاه را برطرف کنند.

بهروان درباره تعویق احتمالی دیدار تیم‌های استقلال و راه‌آهن اظهار داشت: اگر امکان داشته باشد که این بازی را عقب بیندازیم وگرنه این کار را نمی‌کنیم. ما از قبل به تیم‌ها تقویم داده‌ایم و کاری کرده‌ایم که تیم‌ها هم راضی شوند هر چند که استقلال درخواست داده و ما آن را بررسی می‌کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: راه‌آهن مخالف تعویق بازی نیست اما از طرفی هم تیم نفت تیم نفت ایران است که باید در آسیا بازی کند. ما بازی حذفی نفت و بازی استقلال نفت را برداشتیم و عقب‌تر برگزار می‌کنیم که این عقب بردن هم دلیل فوتبالی داشت باید باشگاه‌ها هم کمک کنند و این طور نیست که بی‌جهت بازی را عقب ببریم حتما‌ً مسائل فوتبال ملی و موارد فوتبالی در این وسط بوده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس