در چهار دیدار قبلی استقلال و گسترش فولاد هدایت استقلال برعهده امیر قلعه‌نویی بود و امروز برخلاف گذشته به جای ژنرال آبی‌ها، پرویز مظلومی برای ادامه روند شکست‌ناپذیری استقلال روی نیمکت خواهد نشست.

مظلومی به دنبال حفظ رکورد قلعه‌نویی +جدول
گروه ورزشی مشرق - آبی‌های پایتخت بعد از اینکه شکست خانگی خود مقابل ذوب‌آهن را با پیروزی بر استقلال اهواز به بوته فراموشی سپردند، فردا (سه شنبه) در ایستگاه ششم لیگ برتر در پنجمین دیدار فصل خود به مصاف گسترش هشت‌امتیازی می‌روند. استقلالی‌های تهران بعد از صعود به مرحله یک‌هشتم‌ جام‌حذفی با روحیه خوبی در تبریز انتظار آغاز دیدار با شاگردان فراز کمالوند را می‌کشند.

پیش از انجام دیدار فردا استقلال با یک بازی کمتر از گسترش که پنج بازی انجام داده، 9 امتیازی است و حریف با هشت‌ امتیاز پایین‌تر از استقلال رده‌سومی روی پله چهارم جدول ایستاده است.

* طلسم 26ماهه گسترش

استقلال و گسترش- پس از صعود تبریزی‌ها به لیگ‌برتر- تاکنون چهار مرتبه با یکدیگر روبه‌رو شده‌اند که حاصل ثبت دو پیروزی به نام آبی‌های پایتخت و دو تساوی به سود طرفین بوده است. استقلال اولین‌بار در ایستگاه نخست لیگ‌ سیزدهم با امیر قلعه‌نویی به تبریز رفت تا دو سال و یک‌ماه و 21روز قبل گل‌های برهانی و مجیدی سند پیروزی ارتش آبی را در دیدار نخست به امضا برساند.

تیم دوم تبریز در لیگ‌برتر از آن روز یعنی پنجشنبه سه مردادماه سال92 تاکنون سه‌مرتبه دیگر با آبی‌های پایتخت روبه‌رو شده اما هرگز موفق به شکست دادن حریف سرشناسش نشده تا گرفتار طلسم دو سال و یک‌ماه و 21روزه گردد.

در چهار دیدار یادشده دو تیم مسوولیت‌ هدایت استقلال برعهده امیر قلعه‌نویی بود و امروز برخلاف گذشته به جای ژنرال آبی‌ها، پرویز مظلومی برای ادامه روند شکست‌ناپذیری استقلال مقابل گسترش روی نیمکت خواهد نشست. در مقابل گسترش که با خطیبی و تارتار تجربه باخت برابر حریفش را دارد. فصل قبل در ایستگاه21 رقابت‌ها با فراز کمالوند- از میزبانش یک تساوی بدون گل گرفت تا امروز امیدوار باشد با یک پله رشد مهمانش را بالاخره شکست دهد.

جدول دیدارهای گسترش و استقلال در ادوار لیگ‌برتر

شماره بازی

لیگ

هفته

نتیجه

گلزنان

تاریخ

1

13

اول

گسترش1- استقلال2

برهانی(33) و مجیدی(89) برای استقلال و بایرامی(19) گسترش

پنجشنبه 3مرداد1392

2

13

شانزدهم

استقلال صفر- گسترش صفر

-

جمعه 8آذر1392

3

14

ششم

استقلال3- گسترش صفر

برهانی(39)، ابراهیمی(1+45پنالتی) و قاضی(88)

جمعه 7شهریور1393

4

14

بیست‌ویکم

گسترش صفر- استقلال صفر

-

جمعه یک اسفند1393

5

15

ششم

؟

؟

سه‌شنبه 24شهریور1394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ابوذر زاهدی ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    0 0
    استقلال همیشه خوب....انشاءالله سربلند از بازی سه شنبه میاد تهران....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس