کد خبر 466396
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۶

روزنامه کیهان تیتر شماره یکشنبه خود را به آنچه از آن به عنوان بحران مصنوعی در معیشت مردم جاده صاف کن برجام یاد کرده اختصاص داده است.

به گزارش مشرق، کیهان در گزارش خود از حرکتی خزنده یادآوری کرده است: ایجاد انتظارات عمومی فراوان در جامعه برای روزهای پس از توافق هسته ای، شرایطی را پدید آورد که دولتمردان را وادار کرد در مراحل مختلف و متعدد نسبت به این انتظارات واکنش نشان داده و تاثیر آن بر معیشت مردم را از اساس نفی کنند!.
توطئه غرب علیه بسیج مردمی عراق عنوان یادداشت روز این روزنامه است که به قلم جعفر بلوری منتشر شده و در آن آمده است: «داعش» چند سالی است که اهداف مورد نظر غرب در منطقه را کم و بیش پیش برده است. این گروه بدنام اما، با تمام زشتی ها و جنایت هایش، گاهی خروجی هایی هم داشته که قطعا، سازمان های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و غرب، آن را در محاسبات خود لحاظ نکرده بودند. بحران «مهاجرت» از دل همین داعش زائیده شد، بحرانی که غربی ها را حقیقتا غافلگیر کرده است.
در بخش اخبار ویژه این روزنامه نیز این تیترها به چشم می خورد: آمریکا: رفت و آمد هیئت های اروپایی به تهران نمایشی است، تذکر جامعه مدرسین به وزیری که 3 اخطاره شدن را مهم نمی داند، راه اندازی دوباره روزنامه هتاک در خدمت حزب منحله مشارکت، هیلاری کلینتون: تاکید ایران بر نابودی اسرائیل جدی است، آلمان: حتی پس از توافق وین به ایران اعتماد نداریم، به نام تعدیل به کام گران کردن ارز، صدای سایت حامی دولت هم درآمد سکان اقتصاد دست کدام وزارت است؟!.
آمریکا پاسخ اعتماد کوبا را با تمدید تحریم ها داد، وجود مواد مخدر و شیشه در توتون قلیان، آمریکا به بهانه 11 سپتامبر خاورمیانه را غارت کرد و اتهام تندروی به جوانان انقلابی مأموریت ستون پنجم دشمن است از دیگر تیترهای این روزنامه به شمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    0 0
    بحران مصنوعی در معیشت مردم ؟؟؟؟؟ خداوند با همین قلب و چشم کور محشورت کند در روز قیامت
  • ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    0 0
    والا به قرآن.....همچین معیشت معیشت میکنن انگار الان اینجا اتیوپی یا سومالی یا آفریقای مرکزی که نصفه مردم به نون شب محتاجن...بابا این تحریما فوقش 20 درصد تاثیر داره ما مشکلات پایه ای و مدیریتی اقتصاد داریم اونو باید حل کنیم..مشرق سانسور نکنی کامنتمو؟!!!
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    0 0
    به جناب شریعتمداری توصیه میکنم صحبتهای مقام رهبری در مورد این توافق وضرورت لغو تحریمها توجم کنید
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    0 0
    اگر ايران تعهدات خود را انجام دهد و در نهايت آمريكا تحريمها را لغو نكند و دوباره امتيازات ديگري بخواهد چه؟ آن وقت آنها به ريش مسئولين ما مي‌خندند. تحقير بالاتر از اين نيست.
  • قاسم ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    0 0
    از آمریکائیهای بدسابقه انتظاری جز این نیست.ولی مثل اینکه بعضیها حتما باید سرشون به سنگ بخوره تا بیدار شوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس