کد خبر 465656
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

جنگنده های عربستان سعودی طی 48 ساعت گذشته 100 بار مناطق مسکونی صنعا پایتخت یمن را بمباران کردند.

به گزارش مشرق و به نقل از پایگاه خبری السلطه الرابعه، انفجارهای شدید ناشی از تجاوز هوایی عربستان به صنعا طی دو شب گذشته موجب تخریب ساختمان های زیادی در این شهر شده است.
مسئول اداره عملیات امنیتی صنعا پایتخت گفت: هواپیماهای عربستان از صبح چهارشنبه تا پنج شنبه شب، 100 بار مناطق مسکونی، دولتی و نظامی صنعا از جمله منازل رهبران جنبش انصار الله را بمباران کردند.
ساکنان محلی گفتند : هواپیماهای عربستان طی مدت مذکور 19 بار اردوگاه ارتش و آموزشگاههای فنی در منطقه الحصبه در شمال صنعا را نیز بمباران کردند که منجر به آتش سوزی و تخریب دو ساختمان مهم در این شهر شد.
بر اثر بمباران مناطق مسکونی صنعا طی 48 ساعت گذشته، شیشه ها و دیوارهای ساختمان ها شکست و منجر به فرار شمار زیادی از اهالی این منطقه به سمت مناطق امن شد.
جنگنده های عربستان طی مدت مذکور دانشگاه علوم دینی ایمان و مقر تیپ یک زرهی در القطاع را بمباران کردند.
دانشگاه صنعا و خیابان شصتم در شمال غربی صنعا در مدت مذکور یک ساعت کامل تحت بمباران شدید عربستان قرار گرفت.
اردوگاههای الحفا، الجرافی و ریمه حمید در شرق صنعا نیز صبح روز گذشته 25 بار بمباران شد و شیشه های دهها خانه مسکونی در اطراف این دو اردوگاه شکسته شد و اهالی این منطقه خانه های خود را ترک کردند.
هنوز آمار دقیق قربانیان و زخمی های این جنایت عربستان در یمن منتشر نشده است.
عربستان و 9 کشور عربی دیگر به جز عمان، از ششم فروردین حملات هوایی و دریایی علیه گروه مقاومت مردمی یمن را آغاز کردند و تاکنون بیشتر تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها و مدارس و حتی منازل مردم این کشور را بمباران کرده اند که در اثر آن بیش از چهار هزار یمنی از جمله صدها زن و کودک کشته شده اند.
به عقیده بسیاری از کارشناسان، جنایات عربستان در یمن نسخه دیگری از رویکرد و رفتار رژیم صهیونیستی در غزه است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس