کد خبر 465213
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

هزاران خودروی نظامی متعلق به ارتش های کشورهای عربی عضو ائتلاف ضد یمن با ورود به استانهای مارب و الجوف برای حمله سراسری به صنعا و صعده آماده می شوند.

گروه بین الملل مشرق- هزاران خودروی نظامی متعلق به ارتش های کشورهای عربی عضو ائتلاف ضد یمن با ورود به استانهای مارب و الجوف برای حمله سراسری به صنعا و صعده آماده می شوند. به گزارش منابع رسانه ای از یمن، کاروان های نظامی ارتشهای امارات، عربستان سعودی، قطر، بحرین و مصر با عبور از گذرگاه الحدیده وارد استان مارب یمن شده اند.

کاروان زرهی ائتلاف عربی در راه صنعا+تصاویر

بنابر تصاویر منتشره، خودروهای زرهی شامل تانک، نفربر و هزاران نظامی اشغالگر و متجاوز عازم استان مارب و جوف یمن شده اند. این در حالی است که سخنگوی ارتش یمن روز گذشته در کنفرانس خبری از آمادگی کامل ارتش و کمیته های مردمی این کشور برای مقابله با متجاوزین خبر داده است.

کاروان زرهی ائتلاف عربی در راه صنعا+تصاویر

وی با یادآوری حمله موشکی چند روز پیش به مقر نظامیان متجاوز در استان مارب که به هلاکت بیش از 300 تن از نیروهای عربستان سعودی، اماراتی، بحرینی و ... منجر شد، متجاوزین را به حملات مشابه و شدیدتر تهدید کرده است. لازم به ذکر است که عملیات نظامی عاصفه الحزم (طوفان قاطعیت) به رهبری عربستان سعودی از 5 ماه پیش با بمباران شدید شهرها و روستاهای یمن با هدف بازگرداندن "عبدربه منصور هادی" دیکتاتور فراری و مستعفی این کشور به راس قدرت آغاز شده که به شهادت بیش از 4000 یمنی و انهدام اکثر زیرساختهای این کشور منجر شده است.

کاروان زرهی ائتلاف عربی در راه صنعا+تصاویر

کاروان زرهی ائتلاف عربی در راه صنعا+تصاویر

کاروان زرهی ائتلاف عربی در راه صنعا+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    همش قمپوز میان همشون با یه فشنگ کلاش منهدم میشن فقط پول یاد دارن خرج کنن عرضه جنگیدن ندارن
  • ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    سلام و درود به کشورها و سران ملعون سعودی- بحرین- امارات و مصر یادآور می شویم. اینجا قتلگاه سربازان شماست. اینجا ایمان یمانی و سرزمین مالک اشتر است. ایمان انصارالله یمانی منتظر ورد شما به کارزار است. مطمئن باشید که از شما با موشک های مهیب پذیرائی خواهند کرد. در ضمن به شما توصیه می شود به تعداد سربازان ترسوی خود تابوت هم ارسال کنید. ایمان و اراده انصارالله همه تجهیزات کذایی شما و سربازان ترسوی شما را نابود خواهد کرد. بیایید ببینید پیروی با کیست. درود خدا بر انصارالله درود خدا بر ایمان انصارالله درود خدا بر رزمندگان توانمند یمانی مرگ بر متجاوز
  • ناشناس ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    مشتی احمق وهابی،هدف متحرک خوبی واسه رزمندگان ارتش و انصاراله خواهد بود
  • مهماندار هواپیما ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    حیف جای گروه ضد زره بسیج خالی
  • ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    خدا به انصارالله و ارتش یمن و کمیته های مردمی کمک کند و دشمنان اسلام خصوصا آل سعود را نابود کند
  • ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    بیخودی شعار الکی ندهید.شماها عربستان و امارات را خیلی دست کم گرفتید و انصارالله دریک حرکت شتابزده تلاش کرد بندر عدن را تصرف کند که با حملات هوایی شدید عربستان و همپیمانانش مواجه شد و نتوانست پیشروی کند.باز هم فکر کردید عربستان نهایتا بعد از دوسه ماه خسته میشود و دست بر میدارد اما پس از گذشت شش ماه نه تنها از خملات کاسته نشد بلکه بسیاری از زیرساخت های یمن از بین رفت و انصارلله بسیاری از مواضعش را در جنوب وشرق و اطراف باب المندب از دست داد.الان هم اینطور که نقشه نشان میدهد حلقه محاصره صنعا روز بروز تنگتر میشود.امیدی به ادامه مقاومت انصارالله در صنعا نیست.انصارالله باید ازصنعا سریعتر عقب نشینی و به کوهستانهای خود بارگردد وگرنه نابود خواهد شد.
  • ج ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    برو پیکارت با ای چرت وپرت ها
  • عباس م 61 ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    0 0
    نگران نباشید برادران ایرانی و مشرقی کمکشون می کنند همینطور که تا الان کمک کردند
  • ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    0 0
    خیلی که مرد باشن و عرضه به خرج بدن بتونن جنازه هاشونو جمع کنن ببرن
  • mahdi ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    0 0
    RPG7
  • ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    0 0
    شما كه مي كفتيد جرّأت حمله زميني ندارند !؟
  • مهدی ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    0 0
    ستون زرهی و تجهیزات سنگین نظامی طعمه خوبی برای کمین موشکهای هدایت شونده کورنت وبمبهای کنارجاده ایه انصارالله با توجه به روش ومتد جنگیش که از روش جنگی دلاوران حزب الله لبنان سرمشق گرفته انشالله جشنواره کمین برای نیروهای متحد عربی عبری راه خواهد انداخت اینا عمودی اومدن به امیدخدا افقی برمیگردن
  • ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    0 0
    چه پولی میزنه به جیب از حمافتای این عربا آمریکا
  • اهوازی ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    0 0
    اهل ایمان چون سپاه عظیم دشمن رادیدندنهراسیدندوبرایمانشان افزوده شدومانیزآنان رایاری کردیم وسنت خدااین چنین است امتی که مرگ روبه سخره گرفت پیروزاست
  • علی ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    چرا خودمان را گول میزنیم؟ عراق که مرمانش شیعه دوازده امامی هستند و همسایه ما هستند نتوانست از دخالتها و حملات بیگانگان و ختی اعراب در امان بماند. چرا؟ چون امریکا و غرب نمی خواهند سپاه ایرانی دیگری که تابع ایران باشد بوجود بیاید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس