کد خبر 464637
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

داستان پروپئیچ که هر هفته با استقلال در تمامی دیدارها جلو می آید و می تواند منجر به شکایت یکی از حریفان و حاشیه سازی جدیدی برای این باشگاه شود، با انتشار متن استعلام فیفا روی سایت باشگاه قابل حل است.

به گزارش مشرق، پیچش ماجرای پروپئیچ و استقلال که ظاهرا قرار است تا آخر فصل همراه استقلال باشد گره ای است که با دست باز می شود و برای باز کردن آن نیازی به دندان نیست.

در برنامه نود دوشنبه شب هم یکی از ماجراهای مورد بحث مجددا ماجرای عقد قرارداد پروپئیچ با استقلال بود که با توجه به قوانین فیفا ظاهرا غیر قانونی بوده است و این موضوع در تمامی دیدار هایی که استقلال در آنها به پیروزی می‌رسد می‌تواند منجر به شکایت حریف و نهایتا گره خوردن این داستان شود.

با این وجود راه حل ساده‌ای برای حل این ماجرا وجود دارد که باشگاه استقلال می‌تواند آن را به سادگی اجرا و نهایتا حل کند و آن راه حل از سایت رسمی باشگاه استقلال می‌گذرد.

سایت باشگاه استقلال می تواند استعلام رسمی را که از فیفا گرفته است را منتشر کند تا همه رقبا و رسانه‌ها بدانند که این استعلام وجود دارد و معنای آن این است که پروپئیچ مشکلی برای عقد قرارداد با استقلال نداشته است.

هم افشارزاده و هم معاونان این باشگاه بارها در مصاحبه های خود از وجود استعلام رسمی از فیفا پرده برداری کرده اند اما هرگز متن رسمی آن استعلام را منتشر نکرده اند. برخی در این زمینه می گویند فیفا در پاسخ به استعلام باشگاه استقلال تنها قوانین مربوط به پنجره نقل و انتقالات را برای این باشگاه ارسال کرده تا استقلالی ها آن را بررسی کنند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    داره کم کم گندش در میاد
  • احمد صالح پور ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    بابا خیلی وقته بوی گندش دراومده تازه فهمیدی دوست عزیز تازه کجاشو دیدی بعدا بیشتر گندش درمیاد اون وقت خیلی خنده دار میشه باید از ته دل خندید خخخخخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس