کد خبر 464733
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

پیشکسوت باشگاه استقلال ضمن تاکید بر اینکه موضوع کرار مالی است و نه فنی گفت: باشگاه استقلال را نمی توان به صورت دو شغله اداره کرد.

به گزارش مشرق،‌ بهتاش فریبا  در مورد حاشیه‌هایی که کرار برای استقلال به وجود آورده است، گفت: ماجرای کرار را باید در دو بعد مختلف بررسی کرد، بعد اول فنی است و بعد دوم مدیریتی.

وی در ادامه افزود: کرار از نظر فنی بازیکن خوبی است، او هم تکنیکی است، هم با تجربه و هم توانا، پرویز مظلومی به ویژه برای بازی‌های بزرگ به این بازیکن نیاز دارد به ویژه آنکه در این پست بازیکن ندارد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه تاکید کرد: دلیل حمایت مظلومی به عنوان مسئول کادر فنی همین موضوع است اما موضوع مالی و مدیریتی بحث دیگری است که باید بررسی شود.

فریبا در ادامه تاکید کرد: کرار یک بازیکن خارجی است. او مثل برهانی و حنیف نیست که با من بمیرم و تو بمیری بشود او را مدام در استقلال نگه داشت، او آمده تا پول درآورد و وقتی مدام به او قول می دهیم و اجرا نمی کنیم، او اعصاب خراب که هست، اعصاب خراب‌تر هم می‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: ما که چند سال قبل او را از استقلال اخراج کردیم اما امسال باید ریشه یابی کرد، موضوع کرار مشکل مالی است، مشکل ریوالدو هم همین است، که مدام قول می‌شنوند و آن قول ها اجرا نمی‌شود اینگونه است که ساز جدایی کوک می کنند و حاشیه درست می شود.

مربی پیشین استقلال در ادامه تاکید کرد: اگر به من بود کرار را نمی‌خواستم اما ماجرا به این سادگی هم نیست، چون پرویز در آن پست بازیکن ندارد و به این ترتیب آدم می‌ماند که باید در این رابطه چه کند؟

وی در ادامه پیرامون تیم استقلال گفت: به نظر من تیم خوبی جمع شده است، جوان‌های خوب و با تجربه‌های خوب. اگر این تیم خوب حمایت شود و مشکلات اینچنینی مالی نداشته باشد من فکر می‌کنم با کادر فنی جوان، خوشنام و سالمی که دارد می‌تواند در کوران قهرمانی قرار بگیرد.

فریبا در ادامه پیرامون دو شغله بودن افشارزاده افزود: من برای آقای افشارزاده احترام قائل هستم، با خود ایشان هم شوخی کردم و گفتم من نمی‌دانم ابتدا المپیک بود افشارزاده آمد یا اول افشارزاده بود بعد المپیک را ساختند!

وی در ادامه افزود: با این حال اما مدیریت کردن در باشگاه استقلال با مدیریت‌های کلان کاملا متفاوت است و رسیدگی زیادی می‌خواهد که با دو شغله بودن ممکن نیست.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان تاکید کرد: من نمی‌دانم مگر قانون مصوب نکرده بودند که کسی دو شغله نباشد؟ این مسئله را باید حل کرد چون به نظرم اگر مسائل جانبی حل شود استقلال امسال موفق می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس