کد خبر 464792
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸

باشگاه استقلال برگه فسخ قرارداد بازیکن کروات خود را در اختیار دارد و از این حیث خطری این باشگاه را تهدید نمی کند.

به گزارش مشرق، داستان قرارداد پروپئیچ با باشگاه استقلال این روزها برای آبی پوشان پایتخت به معضل بزرگی تبدیل شده است، ترس از شکایت مستند حریفان پس از پیروزی بر آنها در واقع مثل یک سایه بزرگ روی این باشگاه سایه افکنده است.

پیگیری ها در این رابطه به اینجا رسید که باشگاه استقلال نامه فسخ قرارداد پروپئیچ در تاریخ ۲۳ جولای را پس از درخواست  رضایت نامه ای که داشته در اختیار دارد.

این نکته از آن جهت مهم است که مدارک استقلال را در این رابطه محکم و بی نقص جلوه می‌دهد اما پرسش اساسی آنجاست که چگونه پروپئیچ تا سی و پنج دقیقه بعد از تاریخ ۲۳ جولای هم برای تیم سابق خود در یک دیدار رسمی به میدان رفته در حالی‌که طبق مستندات باشگاه استقلال او در این تاریخ فسخ کرده بوده است.

نکته ای که به سود باشگاه استقلال رقم می‌خورد دقیقا همین نکته است چرا که با توجه به فسخ قرارداد رسمی، پروپئیچ نمی‌توانسته برای تیم سابق خود به میدان برود و تخلف کرده است، نتیجه این تخلف اما تبعاتی برای باشگاه استقلال ندارد بلکه باشگاه سابق او را در بر می‌گیرد.

تبعات این انتقال طبیعتا باشگاه سابق پروپئیچ را خواهد گرفت. آنهم در صورتیکه حریف این تیم به خاطر استفاده از این مهاجم اعتراض کند. به همین خاطر خطری استقلال را تهدید نمی کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس