کد خبر 464207
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کادر فنی ما ارزش دارد که به عنوان گران‌ترین کادر فنی در لیگ برتر فعالیت کند.

به گزارش مشرق، محمود خوردبین در خصوص دربی سال 52 اظهار داشت: من و کلانی در آن زمان در نیروی زمینی شیراز بودیم و نامه‌ای نوشتیم که در مسابقات تهران حاضر شویم اما فقط به کلانی اجازه دادند که به تهران بیاید. در آن زمان بازی از تلویزیون هم پخش نمی‌شد در یک پارکی به نام «گاز» شخصی با رادیو داشت بازی را گوش می‌کرد که از او نتیجه را پرسیدم و گفت یکی از تیم‌ها توانسته 6 گل به ثمر برساند.

وی افزود: من در آن موقع باورم نشد و گفتم مگر می‌شود تیمی 6 گل بزند آن هم در دربی اما وقتی فردا روزنامه‌ها را دیدم که تیتر زده‌اند پرسپولیس به استقلال 6 گل زد خیلی خوشحال شدم، من در آن زمان عضو تیم بودم اما به بازی نرسیدم.

سرپرست پرسپولیس در مورد رقم قرارداد بازیکنان تأکید کرد: مسائلی که سازمان لیگ می‌گوید درست است چرا که آنها بر اساس پرونده‌ها مطلبی را عنوان می‌کنند تا جایی که من می‌دانم و یا حداقل در قرارداد من منتشر شده درست عنوان شده است. قرارداد من از همه کمتر است.

خوردبین در مورد اینکه کادر فنی پرسپولیس به عنوان گران‌ترین کادر فنی شناخته شده، گفت: این کادر فنی ارزش دارد که گران‌قیمت‌ترین کادر فنی باشد چرا که برانکو مربی بزرگی است و بهترین‌هاست. من در زندگی‌ام از او بهتر ندیده‌ام.

وی در مورد اینکه آیا انتشار قرارداد بازیکنان درست بوده،‌ تأکید کرد:‌ به نظرم این موضوع درست نیست زیرا مسئله شخصی است اما از یک طرف هم خوب است که دیگر نمی‌توان چیزی را پنهان کرد.

سرپرست پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود قراردادها صوری است، گفت: اگر ما به عنوان گران‌ترین انتخاب شده‌ایم این اتفاق که می‌گویند سوری بوده نیفتاده است هرچه بوده همان رقمی است که عنوان شده است. من در مورد سایر تیم‌ها نمی‌توانم صحبت کنم و به تیمی هم بی‌احترامی نمی‌کنم اما در مورد خودمان می‌گویم که همان قراردادی است که منتشر شده است.

وی در مورد اینکه در این لیست بازیکنی یک میلیون تومان قرارداد دارد و بازیکن دیگری یک میلیارد و 200 میلیون قراردادش است و این اختلاف عجیب به نظر نمی‌رسد، گفت:‌ 100 درصد این مبالغ الکی بوده است و مبالغ عنوان شده سوری است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس