کد خبر 464285
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳

در حالی که بازیکنان پرسپولیس درگیر مشکل دریافت نکردن قراردادهای خود بودند، اعلام میزان قراردادها موج جدیدی از اعتراض را در میان بازیکنان و مربیان پرسپولیس به وجود آورده است.

به گزارش مشرق، این روزها در باشگاه پرسپولیس آسایش و آرامش کمتر دیده می‌شود. اگر چه پول محدودی بین بازیکنان تقسیم شد و به آنها اعلام شد که به زودی مبلغ دیگری هم به حساب آنها ریخته می‌شود اما اعلام مبالغ قرارداد‌ها روی سایت سازمان لیگ موجی از اعتراض جدید را بین بازیکنان و مربیان پرسپولیس ایجاد کرد.

در میان مربیان برانکو معترض بود که چرا مبلغ قراردادش را اعلام کرده اند و باز چرا اشتباه اعلام کرده‌اند؟ اما در کادر فنی این تیم دو اعتراض دیگر هم میان مربیان وجود داشت اولین اعتراض غیر رسمی به مبلغ قرارداد قنبرپور بود که مبلغ بالایی را با توجه به کارنامه‌اش دریافت می‌کند

دومین اعتراض به مبلغ قرارداد باقری بود که تقریبا معادل سرمربی استقلال قرار است حقوق بگیرد در حالی که او کمک مربی است و تجربه  و کارنامه اش در زمینه مربیگری بسیار کمتر از مظلومی به شمار می رود.

سومین و چهارمین و پنجمین اعتراض‌ها در میان بازیکنان اتفاق افتاد که مبلغ قرارداد‌های خود را با دیگران مقایسه می‌کردند و در برخی مواقع دلخور‌ بودند.

به هر ترتیب این هم اعتراض‌های جدیدی است که همیشه پس از اعلام قرارداد‌ها اتفاق می‌افتد و گاهی به دلیل بد موقع اعلام شدن قهرمانی را هم از استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها گرفته است.  

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس