کد خبر 464170
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

پیشکسوت پرسپولیس گفت: دو مسئله را از دربی سال ۵۲ به یادگار دارم که یکی از آن‌ها بحث نتیجه و دیگری احترام به بازیکنان استقلال است.

به گزارش مشرق، ابراهیم آشتیانی در خصوص برگزاری مراسم جشن 6تایی‌ها اظهارداشت: خیلی خوشحالم که به هر بهانه‌ای پیشکسوتان دور هم جمع می‌شوند و بهترین خاطرات خود را مرور می‌کنند. به هر حال هر یک از پیشکسوتان گرفتاری‌هایی دارند که کمتر می‌توانند دور یکدیگر جمع شوند. خوشحالم که بهزادی را دیدم و او سالم بود از کانون هواداران هم تشکر می‌کنم که چنین مراسم را ترتیب دادند.

وی در خصوص دربی معروف خاطرنشان کرد: آن بازی یک استثنا بود که حتی در دنیا هم خیلی کم اتفاق می‌افتد در آن بازی صد هزار و خرده‌ای هوادار به ورزشگاه آمده بودند که البته اکثر آنها پرسپولیسی بودند. آن بازی حساسیت‌هایی هم داشت و برای مان خیلی مهم بود.

پیشکسوت پرسپولیس یادآور شد: دو چیز برای من خیلی ماندگار است یکی نتیجه آن بازی که همیشه در یاد هواداران و بازیکنان باقی مانده است ولی مسئله دیگر احترامی است که پس از بازی برای بازیکنان استقلال قائل بودیم کاری نکردیم که هم اکنون بخواهیم پشیمان و شرمنده شویم. به هر حال کسب آن نتیجه غیر قابل پیش بینی بود و هر کسی را به وجد می‌آورد.ما خوشحالی را در خودمان نگه داشتیم و با استقلالی‌ها محترمانه برخورد کردیم. اختلافی بین بازیکنان استقلال وجود داشت که البته طبیعی بود و هر یک گل‌های خورده را گردن دیگری می‌انداخت و او را مقصر می‌دانست اما ما به آن‌ها دلداری دادیم.

آشتیانی در مورد حال و روز این روزهای پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازیکنان جوانی دارد و همین موضوع باعث می‌شود نوسان زیادی داشته باشد. بازیکن جوان در یک بازی شاید صد باشد و در بازی دیگر بیست. پرسپولیس بازیکنان خوبی گرفته است. به نظرم هواداران باید صبور باشند این تیم ضعف‌هایی در دفاع دارد و در نیم فصل با جذب بازیکنان می‌تواند در کورس قهرمانی قرار بگیرد.

وی در مورد اینکه آیا با خوردبین آشتی کرده گفت: مسئله قهر نیست به هر حال هر کسی عقیده دارد و باید به آن احترام گذاشت من اگر یک هوادار را در خیابان ببینم حاضرم یک ساعت با او صحبت کنم. به هر حال بحث احترام مطرح است.

آشتیانی در مورد اینکه آیا بهتر نبود بازیکنان پرسپولیس هم در این مراسم حاضر می‌شدند گفت: اگر آن‌ها می‌آمدند خوب بود چرا که صحبت‌های ما می‌توانست برای آنها درس باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    اینهم از اون کارهائی است که فقط در کشورما اتفاق میافتد ! مگر در اروپا و بازیهای مهم بین تیمهائی نظیر منچستر و چلسی و رئال و بارسلونا و............. هم 5 گل و 6 گل نزده و نخورده اند ، پس چرا از این مسخره بازیها و سالگرد ها خبری نیست ؟! سال 52 یک بازی برگزار شده و نتیجه ای رقم خورده حالا به هر دلیلی ، یا پرسپولیس خیلی قوی بوده و یا استقلال دچار مشکلاتی بوده است ! خوب حالا که چی ؟! بعد از 41 سال این معرکه گیری ها یعنی چی ؟! فوتبال ما شده آفتابه لگن 7 دست و شام و نهار هیچی !! !
  • ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    مشرق جان ! عزت زیاد خان عمو ....... !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس