مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از برگزاری مراسم روز عرفه در یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس با حضور بیش از شش هزار نفر غیر بومی خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الله منصوربیگی مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از برگزاری مراسم روز عرفه در یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس با حضور بیش از شش هزار نفر غیر بومی خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای شهریور تاکنون استقبال و حضور کاروان‌های راهیان نور از یادمان‌های دفاع مقدس در استان ایلام و به‌ویژه در شهرستان مرزی مهران بیشتر شده است. هر ساله با نزدیک شده به عرفه افراد زیادی تمایل دارند که در یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس در ایلام حضور داشته باشند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام عنوان کرد: در این ایام تعداد کاروان‌ها بیشتر می‌شود و استان‌هایی برای حضور در این روز در مناطق جنگی ایلام اعلام آمادگی کرده‌اند. استان‌هایی مانند لرستان، مازندران و قم برای اعزام کاروان در روز عرفه به ایلام درخواست‌هایی داشته‌اند.

منصوربیگی عنوان کرد: مراسم ویژه روز عرفه امسال در مناطق عملیاتی شرهانی و چیلات و نقطه ایثار و قرارگاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام برگزار می‌شود. براساس درخواست‌هایی که برای اعزام کاروان به ما رسیده است، امسال مراسم روز عرفه در یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس با حضور بیش از شش هزار نفر غیر بومی برگزار می‌شود.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس