کد خبر 463940
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۲

رهبر جمهوری خودمختار چچن گفت که بحران کنونی آوارگان و مهاجران در کشورهای اروپایی ناشی از سیاست‌های خصمانه ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپاست.

گروه بین الملل مشرق- رهبر جمهوری خودمختار چچن گفت که بحران کنونی آوارگان و مهاجران در کشورهای اروپایی ناشی از سیاست‌های خصمانه ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپاست.

قدیراف:غرب عامل بحران پناهجویان است

به گزارش شبکه راشاتودی، "رمضان قدیروف"، رهبر جمهوری خودمختار چچن گفت: اگر امروز کسی در مقابل سیاست‌های ضد بشری کشورهای غربی نایستد، فردا این فاجعه انسانی به تمامی کشورهای مسلمان نفوذ می‌کند.

قدیراف:غرب عامل بحران پناهجویان است

من از تمامی ملت‌های مسلمان می‌خواهم تا با همکاری یکدیگر با ریشه این مشکل به مبارزه بپردازند تا جان هزاران انسان حفظ شود. رهبر جمهوری خودمختار چچن ادامه داد: ده‌ها هزار مسلمان، زن، کودک، پیر و جوان در جریان درگیری‌های چند ساله اخیر در کشورهای اسلامی کشته شد‌ه‌اند و در حال جان باختن هستند.

قدیراف:غرب عامل بحران پناهجویان است

تحت چنین شرایطی رهبران کشورهای اسلامی حق ندارند خاموش بمانند و کنار بکشند و تنها نقش ناظر ایفا کنند. رمضان قدیرف همچنین به این مساله پرداخت که ریشه اصلی بحران آوارگان و مهاجران در کشورهای اروپایی سیاست‌های خصمانه غرب و نابود شدن کشورهای اسلامی به دست آنهاست.

قدیراف:غرب عامل بحران پناهجویان است

رهبر چچن ادامه داد: نمی‌توان با خاموش ماندن و چشم پوشی از پیامدهای این جنگ‌ها در کشورهای مسلمان به مقابله با مشکل آوارگان پرداخت. بلکه باید اروپا وآمریکا کاری را انجام دهند. آنها کشورها را نابود می‌کنند، اقتصادها را از بین می‌برند، درگیری‌های داخلی به وجود می‌آورند و مردم را مجبور می‌کنند تا از خانه و کشانه خود بیرون بروند و آواره کشورهای دیگر شوند.

قدیراف:غرب عامل بحران پناهجویان است

در فوریه سال جاری میلادی قدیروف رسما آمریکا و کشورهای غربی را به کمک برای گسترش داعش در جهان متهم کرد و گفت که غرب از داعش برای منحرف کردن توجهات عمومی از چندین مشکل در خاورمیانه حمایت می‌کند. وی پیشتر گفته بود که اطلاعاتی را در اختیار دارد مبنی بر اینکه "ابوبکر البغدادی"، سرکرده داعش توسط "دیوید پترائوس"، مدیر سابق سازمان سیا و فرمانده سابق نیروهای ائتلاف در عراق و افغانستان به خدمت گرفته شد تا برای آمریکا کار کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس