معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا گفت: گروه‌های مقاومت سلاح‌ها و موشک‌های خود را با توجه به توانمندی‌هایی که دارند خودشان تأمین می‌کنند، و ضرورتی ندارد که ما این تجهیزات را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

به گزارش مشرق، سرلشکر مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا، صبح امروز در حاشیه جشنواره مالک اشتر قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)، در جمع خبرنگاران با اشاره به توانمندی‌ قرارگاه پدافند هوایی در حراست از آسمان کشور اظهار داشت: از طرف «ایکائو» آسمان ایران امن‌ترین آسمان برای عبور هواپیماهای ترانزیتی معرفی شده است.

وی همچنین درباره اشراف فرماندهی گفت: اشراف فرماندهی با بررسی‌هایی که انجام می‌دهد پیشرفت در سیستم‌های راداری، ارتباطی، فرماندهی و کنترل، و موشکی و پدافندی را در راستای بالندگی و شکل‌گیری اهداف قرارگاه پیگیری می‌کند.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه سال گذشته از قرارگاه پدافند هوایی در جشنواره مرکزی مالک اشتر تقدیر شد، افزود: جشنواره مالک اشتر در نیروهای مسلح بحث شناسایی و شایسته‌سالاری دنبال می‌کند؛ تا افرادی که از قابلیت و تعهد بالایی برخوردارند در آینده بتوانند جایگزین نسل فعلی شده و عهده‌دار امور شوند.

سرلشکر ایزدی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا گروه‌های مقاومت از توانمندی‌های دفاعی ما بهره‌مند هستند، گفت: واقعیت در منطقه این است که انقلاب اسلامی الهام‌بخش است؛ بنابراین گروه‌های مقاومت سلاح‌ها و موشک‌های خود را با توجه به توانمندی‌هایی که دارند خودشان تأمین می‌کنند، و ضرورتی ندارد که ما این تجهیزات را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

وی افزود: بر همین اساس آنچه که در لبنان و فلسطین می‌بینید ناشی از شایستگی‌ها و امکانات داخلی خود نیروهای مقاومت است.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس