معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا گفت: تا زمانی که نظام اسلامی از ملتی با ایمان و نیروهای مسلحی پرتوان برخوردار است، رژیم صهیونیستی در مقابل آن عددی نیست.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا درباره برخی اظهارات مسئولان رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به تأسیسات اتمی کشورمان، گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان داد که همچنان اراده‌ای ملی در دشمنی با رژیم صهیونیستی و آمریکا وجود دارد؛ به همین خاطر چنانچه آنها بخواهند چنین کار حماقت‌آمیزی را مرتکب شوند، عکس‌العمل شدیدی را از جانب نیروهای مسلح کشورمان دریافت می‌کنند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا از چنان قدرت بزرگی برخوردار است که می‌بینیم کشورهای موسوم به 1+5 در مذاکرات هسته‌ای مقابل ایران دور یک میز می‌نشینند و مسئولان جمهوری اسلامی ایران با اتکا به ولایت فقیه و امت اسلامی کشورمان از مواضع بر حق کشورمان دفاع می‌کنند.

سرلشکر ایزدی ادامه داد: بنابر این تا زمانی که این نظام اسلامی از ملتی با ایمان و نیروهای مسلحی پرتوان برخوردار است، رژیم صهیونیستی در مقابل آن عددی نیست.

معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا تأکید کرد: توانمندی ایران در حدی است که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، اگر بخواهند کوچکترین خطایی انجام دهند، از تل‌آویو چیزی باقی نخواهد ماند.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مصطفی ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    0 0
    گل گفتی . واقعا" عددی نیست .
  • مختار ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    0 0
    ما نباید دشمن را دست کم بگیرم این اشتباه محض است دشمنی که فتنه گر است
  • ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    0 0
    آفرین به مختار.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس