معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا گفت: جنگ نیابتی دشمن که امروز مطرح است هم در داخل و هم در خارج آثاری به دنبال دارد؛ به همین خاطر باید همواره در برابر آنها آماده باشیم.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا در مراسم معرفی برترین سازمان‌ها و موفق‌ترین فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح با عنوان جشنواره «مالک اشتر» که در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، با بیان اینکه امتداد ولایت در ولایت فقیه است، گفت: انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش‌ها است؛ انقلابی که به لطف  خداوند و رهبری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، طریق تعالی را طی می‌کند.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که در مسیر جهاد قرار داریم، افزود: امیدواریم این باب شهادت که خداوند برای ما باز کرده، همچنان مفتوح باشد و بتوانیم همنشین شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از شهیدان چمران تا همدانی شویم.

سردار ایزدی با تأکید بر اینکه اشراف فرماندهی معظم کل قوا، فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است، بیان داشت: گزارش اشراف هر سه ماه یک‌بار برای رهبر معظم انقلاب اسلامی ارسال می‌شود، و ایشان در دیدار با فرماندهان، گزارش سازمان‌های نیروهای مسلح را مطالعه کرده و با فرماندهان درباره گزارش اشراف مواردی را عنوان می‌کنند.

وی ادامه داد: در اشراف به‌صورت اساسی دنبال رشد سازمان‌های نیروهای مسلح هستیم؛ زیرا رسالت عظیمی بر عهده دارند.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا درباره این رسالت عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی درگیر نبردی بسیار سهمگین است؛ به همین خاطر شما شاهد هستید، فرزندان این انقلاب که دوران دفاع مقدس را از نزدیک درک نکرده‌اند و اکنون به باب جهاد وارد شده‌اند، چگونه خون مطهرشان در کرانه‌های دور برای دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن بر زمین می‌ریزد.

وی افزود: امروز اگرچه درگیر چنین نبردی هستیم، اما در این مسیر از مرزها عبور کردیم و در کرانه‌ای دور منادی کلمه «لا اله الا الله، محمد رسول‌الله(ص)» هستیم؛ به همین خاطر می‌بایست نیروهای مسلح را برای چنین شرایطی آماده کنیم؛ بنابر این امروز نیروهای مسلح رسالت سنگین‌تری نسبت به دوران دفاع مقدس بر عهده دارند.

سردار ایزدی همچنین اظهار داشت: براین اساس باید نیروهای مسلح را آماده کنیم؛ لذا ستاد کل نیروهای مسلح، قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) و اشراف فرماندهی معظم کل قوا به دنبال چنین هدفی هستند.

وی با تأکید بر اینکه سال گذشته نیروهای مسلح از نظر توان، رشد داشتند و این هم در ارزیابی‌ها به تأیید رسیده است، گفت: امیدواریم توان دفاعی، اثربخشی، کارایی، هم‌افزایی و آمادگی نیروهای مسلح افزایش یابد؛ تا در شرایط جدید انقلاب، به رسالت خود به نحو مطلوبی عمل کنند.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه دشمن در صحنه داخلی و خارجی تلاش می‌کند، تصریح کرد: جنگ نیابتی دشمن که امروز مطرح است هم در داخل و هم در خارج آثاری به دنبال دارد؛ به همین خاطر باید همواره در برابر آنها آماده باشیم.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رضا ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    سردار سرلشکر ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا هستند یا ستاد کل نیروهای مسلح؟ جسارتاً سمت سردار سرلشکر باقری چیست؟ عناوین سمت این دو بزرگوار بهم شبیه است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس