تروریستهای "لشگر 30 پیاده ارتش آزاد" که طی ماههای اخیر تحت نظر دولت آمریکا در پادگانهای آموزشی در ترکیه آموزش دیده اند، در پی تشدید حملات گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره به این گروه از مواضع خود در اطراف شهر مارع عقب نشینی کرده اند.

گروه بین الملل مشرق- منابع خبری سوری خبر داده اند که تروریستهای "لشگر 30 پیاده ارتش آزاد" که طی ماههای اخیر تحت نظر دولت آمریکا در پادگانهای آموزشی در ترکیه آموزش دیده اند، در پی تشدید حملات گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره به این گروه از مواضع خود در اطراف شهر مارع عقب نشینی کرده اند.

عقب نشینی ارتش آزاد از مارع+تصاویر

حسب اطلاعات منتشر شده، این عقب نشینی در اعتراض به حملات پی در پی عناصر شبکه تروریستی تکفیری بین المللی "القاعده" (جبهه النصره) به مراکز و نیروهای این گروه آموزش دیده از سوی آمریکا و اروپا در مناطق حاشیه شمالی استان حلب سوریه صورت گرفته است. بنابر ادعای پایگاه اطلاع رسانی "الفرقه 30 مشاه" وابسته به گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد، روز گذشته نیروهای جبهه النصره 5 تن از فرماندهان و اعضای این گروه را در مسیر یکی از جبهه های درگیری با داعش اسیر و به مکان نامعلومی منتقل کرده است.

عقب نشینی ارتش آزاد از مارع+تصاویر

ساعتی پس از اعلام عقب نشینی نیروهای دو گروه لشکر (فرقه) 30 پیاده و جیش الثوار وابسته به ارتش آزاد از مواضع خود در اطراف شهر مارع، بیانیه ای با امضای فرماندهی کل لشگر 30 پیاده ارتش آزاد در یکی از پایگاههای اطلاع رسانی این گروه قرار گرفت که خبر از عزل فرمانده ارشد میدانی این گروه در شهر مارع و محاکمه نظامی وی داده است.

عقب نشینی ارتش آزاد از مارع+تصاویر

لازم به ذکر است که مناطق حاشیه شمالی استان حلب سوریه در ماههای اخیر صحنه درگیریهای خونین میان ائتلافی گروههای ارتش آزاد، جبهه النصره و جبهه اسلامی (اخوان المسلمین) سوریه با تروریستهای داعش بوده که به هلاکت و جراحت صدها نفر از دو طرف منجر شده است.

عقب نشینی ارتش آزاد از مارع+تصاویر

 عقب نشینی ارتش آزاد از مارع+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس