کد خبر 462779
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰

گروه تروریستی تکفیری داعش صبح امروز بخش دیگری از آثار باستانی شهر تاریخی "تدمر" (پالمیرا) واقع در حاشیه شرقی استان حمص سوریه با مواد منفجره بطور کامل منهدم کرد.

گروه بین الملل مشرق- گروه تروریستی تکفیری داعش صبح امروز بخش دیگری از آثار باستانی شهر تاریخی "تدمر" (پالمیرا) واقع در حاشیه شرقی استان حمص سوریه با مواد منفجره بطور کامل منهدم کرد. به گزارش منابع میدانی از تدمر، نیروهای داعش صبح امروز با حضور در محوطه گورستان باستانی شهر تدمر با کار گذاشن صدها کیلو مواد منفجره، آن را تخریب کردند.

انهدام بخش سوم آثار باستانی تدمر توسط داعش+تصاویر

این محوطه دارای قدمت چند هزار ساله و محل قرار گیری آثار باستانی فراوانی بوده است. پیشتر نیز نیروهای داعش طی دو مرحله محوطه باستانی و معبد تاریخی واقع شده در حاشیه شهر تدمر را نیز تخریب کرده بود. داعش این اقدام را بر اساس آموزه های فرقه ضاله و انگلیس ساخته وهابیت انجام می دهد که هرگونه آثار باستانی را شرک و از مظاهر بت پرستی!! قلمداد می کند.

انهدام بخش سوم آثار باستانی تدمر توسط داعش+تصاویر

انهدام بخش سوم آثار باستانی تدمر توسط داعش+تصاویر

انهدام بخش سوم آثار باستانی تدمر توسط داعش+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 0
    ارتش سوریه که 1 کیلومتری تدمر بود!!!!!!!!!!!!!!!!! هنوز نرسیده!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 0
    کشورهای غربی با سکوت و بی تفاوتی نسیت به جنایات بی رحمانه تروزیست های تکفیری النصره، داعش و القاعده علیه مردم مظلوم و بی گناه سوریه و عراق باید تا چند ماه یا چند سال دیگر تاوان بیخیالی خود را توسط همین جانیان جلاد پرداخت کنند.
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 0
    الله اكبر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس