کد خبر 462797
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶

در ادامه عملیات نظامی نیروهای حزب الله و ارتش سوریه برای پاکسازی شهر زبدانی از تروریستهای تکفیری، ساعتی پیش چهار تن از نیروهای گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد خود را به رزمندگان مقاومت اسلامی تسلیم کردند.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه عملیات نظامی نیروهای حزب الله و ارتش سوریه برای پاکسازی شهر زبدانی از تروریستهای تکفیری، ساعتی پیش چهار تن از نیروهای گروه تروریستی تکفیری "ارتش آزاد" خود را به رزمندگان مقاومت اسلامی تسلیم کردند.

اسارت دو تروریست در زبدانی+تصاویر

بنابر این گزارش، این دو نفر در یکی از ساختمانهای محور غربی شهر مستقر بودند که پس از محاصره محل استقرار آنها خود را به نیروهای حزب الله تسلیم کردند. لازم به ذکر است که با گذشت دو ماه از آغاز عملیات نظامی در زبدانی، نیروهای حزب الله، ارتش و دفاع وطنی سوریه بر کلیه محلات بخشهای شرقی، غربی، شمالی و جنوبی شهر بطور کامل مسلط شده و تروریستها در جند محله کوچک واقع در مرکز زبدانی در محاصره قرار گرفته اند.

اسارت دو تروریست در زبدانی+تصاویر

پس از دو مرحله مذاکره برای تسلیم تروریستها و شکست آن، رزمندگان دور جدید حملات خود را علیه مواضع تروریستهای داعش، القاعدع، احرارالشام و ارتش آزاد آغاز کرده و موفق به سیطره بر مناطق جدیدی در محورهای غربی و شرقی شهر که بر محلات مرکزی اشراف دارند، شده اند. با توجه به تشدید محاصره شهر و قطع کلیه مسیرهای امدادی تروریستها با مناطقی مانند "مضایا" و "بقین"، بیش از 1200 تروریست تکفیری محاصره شده هیچ راهی جز هلاکت یا تسلیم ندارند.

اسارت دو تروریست در زبدانی+تصاویر

اسارت چهار تروریست در زبدانی+تصاویر

اسارت چهار تروریست در زبدانی+تصاویر

اسارت چهار تروریست در زبدانی+تصاویر

اسارت چهار تروریست در زبدانی+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیروس ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    به خدا اگه این تروریستهای ارتش آزاد و النصره و داعش و اخوانی ها از هر گروهی در مقابل اسرائیل هم این جور مقاومت میکردند تا الان نه تنها ریشه اسرائیل رو خشکونده بودند بلکه در تدارک نابودی آمریکا می شدند. من در عجبم که این مزدورا وقتی در قالب ارتش کشورشون بودند جرات نگاه کردن به مرز رژیم منهوس صهیونیستی رو هم نداشتند ولی الان در مقابل هم وطن خودشون حاضرن خودشون رو بترکونن? به نظر شما نوع مردن و یا دردش با هم فرق داره که اینا این جودرن? مثلا اگه با گلوله توپ یه صهیونیزم و یا گلوله اسلحه یه اسرائیلی آدم بمیره و یا بمب به خودش ببنده و خودشو میون چند ده صهیونیزم منفجر کنه درد و عذاب مردنش بیشتر میشه نسبت به مردن توسط گلوله یه عرب،هم وطن،هم دین و هزاران هم دیگه که این نکبتها این نوع مردن رو ترجیح میدن؟ این یه عللامت سوال بزرگه که سالهاست ذهن منو به خودش مشغول کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس