کد خبر 462322
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۱

همزمان با تشدید عملیات نظامی نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق در حاشیه شهر فلوجه و تحکیم محاصره آن، عصر روز گذشته داعش 2 حمله انتحاری علیه نظامیان عراقی انجام داد.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با تشدید عملیات نظامی نیروهای ارتش  و بسیج مردمی عراق در حاشیه شهر فلوجه و تحکیم محاصره آن، عصر روز گذشته داعش 2 حمله انتحاری علیه نظامیان عراقی انجام داد. به گزارش واحد اطلاع رسانی این گروه، این دو حمله انتحاری به وسیله دو دستگاه خودروی زرهی "هامر" سرقتی از یکی از پادگانهای ارتش عراق که حامل صدها کیلوگرم مواد منفجره بوده اند انجام شده است. 

2حمله انتحاری داعش در فلوجه+تصاویر

بنابر این گزارش، دو عامل انتحاری که داعش آنها را با اسامی مستعار "ابوبکر الشامی (تبعه سوریه)" و "ابوعبدالله تاجیکی (تبعه تاجیکستان)" سوار بر دو خودروی بمبگذاری شده مذکور خود را در نزدیکی نیروهای عراقی در منطقه "الکرمه فلوجه واقع در استان غربی الانبار منفجر کرده اند.

2حمله انتحاری داعش در فلوجه+تصاویر

هنوز از تلفات و خسارات این حملات گزارشی منتشر نشده است. این حمله در حالی رخ داد که شهر رمادی نیز صحنه دو عملیات انتحاری تروریستهای داعش علیه واحدهای نظامی و عشایری عراقی بوده است.

2حمله انتحاری داعش در فلوجه+تصاویر

2حمله انتحاری داعش در فلوجه+تصاویر

2حمله انتحاری داعش در فلوجه+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    0 0
    بسمه تعالی با سلام در حاشیه آتش زدن عروسک خدمتتان عرض شد که ناخواسته مبلغ جنایتکار ترین مخلوغات از اول عالم تا کنون می باشد خود دانید.
  • ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    0 0
    دو تا لعنتی دیگه به لعنتیهای دیگر داعش در جهنم پیوستند
  • ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 0
    ایناهم دلشون برا جدشون یزید تنگ شده بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس