کد خبر 461269
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴

واحد اطلاع رسانی گروه تروریستی تکفیری داعشبا انتشار تصاویری از تاسیس اردوگاه آموزش نظامی برای تروریستهای تبعه کشور آذربایحان در مناطق مرزی عراق با سوریه خبر داده است.

گروه بین الملل مشرق- واحد اطلاع رسانی گروه تروریستی تکفیری داعشبا انتشار تصاویری از تاسیس اردوگاه آموزش نظامی برای تروریستهای تبعه کشور آذربایحان در مناطق مرزی عراق با سوریه خبر داده است. بنابر این گزارش، این اردوگاه با نام "کمپ ابوعیسی" در منطقه موسوم به "ولایت الجزیره" داعش راه اندازی شده که شامل مناطقی همچون"سنجار" ، "تل عبطه"، "المحلبیه"، "تلعفر"، "زمار"و "البعاج" دراستان نینوی (شمال عراق) می باشد.

اردوگاه آموزشی تروریستهای آذربایجانی داعش

به ادعای داعش، در این اردوگاه آموزشهای تخصصی کار با انواع سلاح، تاکتیک، آموزش مبانی عقیده فکری وهابیت و ... به داوطلبان که از اتباع جمهوری آذربایجان می باشند، تدریس می گردد. نکته قابل توجه که در فیلم منتشره از سوی داعش مشخص است، تدریس کلیه دروس و آموزشها به زبان آذری و حضور تروریستهای تبعه این کشور در صفوف داعش می باشد.

اردوگاه آموزشی تروریستهای آذربایجانی داعش

اردوگاه آموزشی تروریستهای آذربایجانی داعش

لازم به ذکر است که صدها نفر از اتباع جمهوری های شوروی سابق طی دو سال اخیر به داعش پیوسته و تعدادی از آنها در درگیری با نیروهای امنیتی و نظامی سوری و عراقی به هلاکت رسیده اند. کارشناسان نسبت به خطرات امنیتی بازگشت این تروریستهای آموزش دیده به کشورهای مبدا هشدار داده اند. این تروریستها دانش آموزان سابق مدارس و مساجد وهابی هستند که پیش از این با بودجه های کلان عربستان، قطر و کویت در آذریبایجان تاسیس شده بود تا خلا ناشی از کمبود فضاهای مذهبی و آموزشی در این کشور دارای اکثریت قاطع شیعه را پر نماید.

اردوگاه آموزشی تروریستهای آذربایجانی داعش

اردوگاه آموزشی تروریستهای آذربایجانی داعش

اردوگاه آموزشی تروریستهای آذربایجانی داعش

اردوگاه آموزشی تروریستهای آذربایجانی داعش


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • علی ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    14 2
    حالا بحث اینجاست اینا بیان آذربایجان امنیت خوده آذربایجان را بهم میزنند یا شهرهای مرزی ایران رو ناامن میکنن........ الان شهروندان کشور آذربایجان به راحتی روزانه 2000 نفر بیشتر میتوان از طریق کمرگ بیله سوار تردد کنند، و به شهرهای همچون پارس آباد و بیشتر تبریز میروند. خدا کمکمون کنه با این وهابی ها...... آخه یکی نیست بگه تو دکتری خودتو درمان کن .خاک کشورت چندین ساله اشغال یه کشور دیگه هست همه چی زیر سره این صهیونیسم هست.
  • ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    مگه آذربایجان شیعه نیست.می خواستم چیزی بگم یادم آمدمسئولین بیدارن
  • ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    اینها هیچکدام اذری نیستند چچنی بیشرفند اذریها اصلا خودرا در گیر این مسائل نمیکنند
  • ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    اینها دیگه چه جاهلهای آدمنمایی هستن حیفم اومد بگم الاغ!!
  • علی ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    در میان مردم جمهوری آذربان فقط قومیت لزگی در شمال جمهوری آذربایجان است که شیعه نیست و طرفدار چچنی ها می باشند و اینها احتمالا لزگی هستند ولی زبانی که روی وایت برد نوشته، بزبان آذری نیست.
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    از کی تا حالا منابع خبر رسانی داعش شدند منابع معتبر این چهره های وحشتناک کجاشون شبیه آذری ها هستش
  • ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    0 0
    من فکر میکردم جمهوری آذربایجان شیعه هستند.
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    0 0
    شیعه هستن ولی مث هر کشوری گشنه داره توش و یه عده جاهل...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس