کد خبر 459835
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲

مؤسسه مالی CLC در سریلانکا اخیراً با راه‌اندازی بخش نظام مالی اسلامی به دنبال جلب رضایت بیشتر مشتریان مسلمان و جذب سرمایه‌های بالقوه از سوی مشتریان جدید است.

 به گزارش مشرق، مؤسسه تجاری لیزینگ و تأمین مالی PLC وابسته به شرکت سهامی CLC در سریلانکا به تازگی بخش تأمین مالی اسلامی را با هدف برآوردن نیازهای مالی مشتریان مسلمان خود در این کشور که تعداد قابل توجهی را در برمی‌گیرد، راه‌اندازی کرده است.

این بخش که تحت عنوان «بخش کسب و کار ویژه اسلامی» (IBD) نامگذاری شده است به عنوان راه‌کارهای جایگزین در نظام مالی و در چارچوب قوانین تجاری مالی و لیزینگی عمل خواهد کرد. این بخش در عین حال مطابق با احکام شریعت اسلامی به ارائه خدمات مالی خواهد پرداخت.

یک هیئت تخصصی متشکل از ۳ عضو به نمایندگی از علمای برجسته مسلمان سریلانکا بر عملکرد این بخش نظارت می‌کنند.

«کریشان تیلاکارانته»، رئیس مؤسسه CLC در این باره گفت: سریلانکا با وجود این که به لحاظ جغرافیایی کشوری نسبتا کوچک است یکی از پرشتاب‌ترین اقتصادها را در جهان داراست که در آن افراد با گرایشات فرهنگی مختلف مشارکت دارند. مؤسسسه CLC در راستای تامین نیازهای مشتریان خود و جذب سرمایه از سوی مشتریان جدید اقدام به تاسیس بخش تامین مالی اسلامی کرده است.

وی با اظهار امیدواری از تاثیر مثبت این بخش جدید بر کل شرکت پیش‌بینی کرد که صنعت مالی اسلامی علاوه بر جلب رضایت مشتریان به تقویت ارزش افزوده شرکت کمک شایانی کند.

شرکت CLC با ۲۷ سال سابقه یکی از برندهای موفق در صنعت مالی در سریلانکا به شمار می‌رود. این شرکت تعداد ۵۹ شعبه در سراسر سریلانکا دارد و در تلاش است با گسترش فعالیت‌های خود و ارائه نوآوری در توسعه و سرمایه‌گذاری مالی سهم بیشتری را در پیشرفت اقتصادی کشور بر عهده گیرد.

منبع: ایکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس