کد خبر 458385
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

مدیر عامل شرکت سینمایی نور تابان گفت: به محض بازگشت از کانادا و در هفته آینده اکران ویژه با شکوهی را برای فیلم «محمد رسول الله (ص)» ‌برگزار می کنیم.

به گزارش مشرق، محمدرضا صابری درباره آخرین اخبار فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» افزود: در حال حاضر 40 سینما در تهران و سینماهای قدس، سپاهان و ساحل در اصفهان، تربیت و ونوس در قم، هویزه، سیمرغ، پیروزی، آفریقا و قدس در خراسان، 22 بهمن، سفیدرود و میرزا کوچک خان در گیلان، حلال و گل سرخ در بندر انزلی، ساحل آفریقا، هلال، قدس و نخل در خوزستان و هجرت و ساویز در البرز و همچنین شهرستان‌های شیراز،‌ خرمشهر، بندر انزلی، آستارا، لاهیجان، آمل، بابل، بابلسر، چالوس، تنکابن، گناباد، بیرجند، سبزوار، شهر کرد، کاشان، فولاد شهر و شاهین شهرآماده نمایش این فیلم هستند.

وی گفت: برای اولین بار در ایران سینماهای فرهنگ، آزادی، کوروش و چارسو با ظرفیت 100 درصد پر شده اند و دوستان خارجی از این موضوع متحیر شده‌اند و می‌گویند مگر می‌شود سانس‌های یک سینما از صبح تا شب به طور کامل پر شود.

مدیر سینما آفریقا گفت: با وجود صحبت‌هایی که با دبیر جشنواره مونترال داشتیم امکان به تعویق افتادن سفرمان وجود نداشت و به همراه مجید مجیدی، مهدی پاکدل، ساره بیات، مینا ساداتی و علیرضا شجاع نوری امشب راهی کانادا می شویم.

وی گفت: در روز پنجم شهریور با عبور از فرش قرمز این جشنواره، فیلم «محمد رسول الله (ص)‌» ساعت 7 شب به وقت کانادا برای اولین بار اکران می شود، اما به محض برگشت از کانادا و در هفته آینده اکران ویژه ای را برای این فیلم در نظر خواهیم گرفت.

صابری افزود: هنوز به طور قطع تکلیف اکران های خارج از کشورمان مشخص نیست و ممکن است دو اکران کننده را برای کشورهای خارمیانه و کشورهای اروپایی و آمریکایی در نظر بگیریم یا اینکه اکران بخش های خارجی را به یک پخش کننده بدهیم و خودمان مسئولیت پخش خاورمیانه را بر عهده بگیریم؛ همه این موضوعات بعد از بازگشت ما از کانادا مشخص می شود.

فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی و سرمایه گذاری شرکت سینمایی نور تابان بخش هایی از زندگی پیامبر اعظم (ص) را به تصویر می کشد و قرار است از فردا صبح در سینماهای سراسر کشور اکران شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس